فرماندار شوش: خواستار تسریع در روند اجرای طرح فاضلاب در این شهر شد

خورنا/ در نشست بررسی روند ترمیم حفاری ها در سطح شهر شوش با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان افزود:با وجود حفاری ها و با شروع بارندگی ، تردد شهروندان در خیابانها و معابر شهری شوش مشکل تر شده و بروز حوادث را به دنبال دارد.

وی بر شتاب بخشیدن به روند اجرای شبکه فاضلاب شهری به منظور پیشگیری از آب گرفتگی و بروز مشکلات بهداشتی برای شهروندان تاکید کرد و افزود:در اجرای طرح های عمرانی باید به گونه ای عمل شود تا شهروندان با مشکل روبرو نشوند.

فرماندار شوش همچنین حل مشکل آب و فاضلاب طرح مسکن مهر ، ترمیم نوار حفاری و تامین آب مناطقی چون کوی سلمان فارسی،کوی دانیال و کوی ابوذر غفاری را از مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان خواستار شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر نظارت بیشتر بر روند اجرای طرح فاضلاب گفت:با برنامه ریزی و نظارت باید روند اجرای طرح فاضلاب شتاب گیرد.

‘سیدراضی نوری’ با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان ناشی از حفاری طرح فاضلاب گفت:متولی اجرای طرح فاضلاب باید ضمن تسریع در روند اجرای کار ، نوار های حفاری را به صورت اساسی ترمیم نماید.

وی خواستار حل مشکل آب و فاضلاب مسکن مهر ، ترمیم نوارهای حفاری سطح شهر ، پیگیری مشکل آب شهر حر و رفع مشکل کمبودنیروی انسانی اداره آبفای شوش شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نیز در این نشست از تخصصیص بیش ۲٫۵ میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب شهر شوش خبر داد و افزود:با تخصیص این اعتبار روند ترمیم نوارهای حفاری با شتاب بیشتری انجام می شود.

‘علی اکبر علیمرادی ‘ همچنین از واگذاری دستگاه شستشوی شبکه فاضلاب شهری با قابلیت رفع انسداد همچنین حل مشکل فاضلاب مسکن مهر شوش با تخصیص شش میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

منبع/ ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *