مدیر برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزی ایذه خواستار شد

رفع مشکلات و کاستی‌ها نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان است/ نخستین المپیاد ورزشی مدارس شهرستان ایذه برگزار شد

خورنا/ نخستین المپیاد ورزشی مدارس شهرستان، شنبه شب با حضور جواد آذرشب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان، ایمان داوودی عضو شورای‌ اسلامی شهر و رئیس هئیت فوتبال این شهرستان، پیام بویری دارنده مقام سوم کشتی فرنگی آسیا در اینچئون و جمعی از معلمان و اولیای دانش‌آموزان در مدرسه بلال‌ حبشی ایذه برگزار شد.

مدیر مدرسه و سرپرست برگزاری این همایش که برای نخستین‌ بار در سطح شهرستان انجام می‌شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی به تمام ورزشکاران و ورزش‌دوستان، با بیان اینکه آموزش و پرورش به‌عنوان یک پدر در جامعه است، اظهار کرد: تمام مسئولانی که به سمت سرپرستی یک نهاد انتخاب می‌شوند به عنوان فرزندان آموزش و پرورش هستند.

عبده‌رضا محمدی با اشاره به اینکه کمترین توجه‌ها به آموزش و پرورش می‌شود، افزود: انتظار داریم مسئولان با این نهاد فرهنگی همکاری داشته باشند.

مسئول برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: از تمام مسئولان شهرستان برای شرکت در این برنامه دعوت کردیم ولی مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌ که این امر خوشایند نیست. جمعی از مسئولان شهری برای حضور در این برنامه دعوت ما را قابل ندانسته و یا برای آموزش و پرورش احترام قابل نبوده‌اند.

محمدی در پایان با بیان اینکه این مدرسه در منطقه حاشیه‌ای و پرجمعیت شهر واقع شده، به مشکلات امکانات ورزشی، نبود نمازخانه، نداشتن مشاور و… اشاره داشت و از آموزش و پرورش شهرستان درخواست همکاری و برطرف کردن این کمبود و کاستی‌ها را داشت.

 این ویژه‌برنامه برای نخستین‌بار در سطح مدارس شهرستان توسط  مجتبی‌ خادمی، مربی نام‌آشنای ورزش ایذه اجرا شده و این شهرستان به‌عنوان یکی از پیشتازان این‌گونه برنامه‌های ورزشی و آموزشی بوده است.

در حاشیه این برنامه از پیام بویری به دلیل افتخار آفرینی برای تیم ملی کشتی فرنگی و خوشحالی ملت ایران و مردم شهرستان ایذه تقدیر به عمل آمد.

پیام بویری در المپیاد ورزشی مدارس ایذه

المپیاد ورزشی مدارس ایذه

المپیاد ورزشی مدارس ایذه

المپیاد ورزشی مدارس ایذه

 

==============

 عکس‌ها از وحید اورکی

==============

منبع/ فارس