کارگروه مدیریت بحران مطرح می کند

رویکرد های سازمان آب و برق کاهش تولید و بی‌انگیزگی کشاورزان را در پی دارد / آب و برق خوزستان به تعهدات مکتوب خود عمل کند

خورنا/ سید فاضل شرفی امروز  در اهواز با اشاره به کارگروه مدیریت بحران در خصوص تخصیص آب کشت پاییزه اظهار کرد: در حالی که سازمان آب و برق خوزستان در این جلسه اعلام کرده که ۸۰ درصد آب مورد نیاز کشاورزان حوزه کرخه و کارون را تامین می‌کند و صورتجلسه را هم به امضا می‌رساند اما اکنون در تصمیمی عجولانه و عجیب اعلام کرده که تامین این میزان آب از عهده‌اش برنمی‌آید و عملا کشاورزان زحمتکش را در بلاتکلیفی رها کرده است.

وی اضافه کرد: در حالی که دولت یازدهم تاکید زیادی بر حمایت و پشتیبانی از کشاورزان دارد متاسفانه سازمان آب و برق خوزستان در آستانه کشت پاییزه با عدم رعایت وعده‌های خود موجبات نگرانی گسترده کشاورزان شده است.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز با اشاره به اینکه با چنین رویکردی از سوی سازمان آب و برق باید منتظر کاهش تولید و بی‌انگیزگی و ناامیدی کشاورزان باشیم از این سازمان خواست به تعهدات مکتوب خود عمل کند.

شرفی در پایان همچنین از مجمع نمایندگان خوزستان خواست تا برای حمایت از کشاورزان تنها به مصاحبه که هیچ دردی از کشاورزان دوا نمی‌کند، اکتفا نکنند و برای یک بار هم که شده در عمل پیگیر مشکلات بی‌شمار کشاورزان به‌ویژه مشکل کم آبی کشاورزان باشند.

منبع / فارس