واکنش تند مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی

صرالله دهقان اظهار داشت:ما به وظیفه نظارتی خود بر این سازمان عمل می کنیم و هرجا انحرافی دیدیم تذکر شفاهی و کتبی می دهیم اگر توجهی نکردند به مراجع بالاتر منعکس می کنیم و الا هیچ دعوا و عنادی با کسی نداریم.

 

نصرالله دهقان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص اظهارات رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در خصوص وی گفت: خودم هم نمی دانم موضوع چیست و ماجرا از چه قرار است؟ و چرا این وی حرفها را زده است و این همه حاشیه به وجود آورده است.

وی ادامه داد:ما یک وظیفه نظارتی بر عملکرد سازمان نظام مهندسی داریم نه عزل و نصب با ماست نه دخالتی در این سازمان داریم هیچ جا من نگفتم عزل و نصب می کنم این اظهارات فرافکنی است.

دهقان تاکید کرد:ما به وظیفه نظارتی خود بر این سازمان عمل می کنیم و هرجا انحرافی دیدیم تذکر شفاهی و کتبی می دهیم  اگر توجهی نکردند به مراجع بالاتر منعکس می کنیم و الا هیچ دعوا و عنادی با کسی نداریم.

وی افزود: از این اظهارات هنوز متعجبم که چطور وی به چنین جمع بندی رسیده است و موضوع را رسانه ای کرده است این حرفها ضرورتی ندارد این آقا و حرفهایش چه ربطی به رفتن و ماندن من دارد؟ این مسائل هیچ ربطی بهم ندارند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:ساختار نظام مهندسی یک مجمع عمومی دارد و این مجمع عمومی هیات مدیره را مشخص می کند و هیات مدیره ،هیات رئیسه را انتخاب می کند  هیات رئیسه به مدت یک سال انتخاب می شود هر تغییری بخواهد صورت بگیرد بعد از یکسال خواهد بود مگر این که رئیس فوت کند یا مریضی داشته باشد که قادر به انجام وظایفش نباشد والا دلیل دیگری برای تغییر وجود ندارد.

وی ادامه داد:این ها خودشان رفته اند یک جلسه گرفته اند و رئیس سازمان و تمام عوامل را تغییر داده اند ما طبق وظیفه خود نامه نوشتیم که براساس مقررات این کار قانونی نیست و تخلف محسوب می شود و هیچ حرف یا اقدام دیگری نکردیم ظاهرا این موضوع به آنها برخورده است و ناراحتشان کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  تاکید کرد:واقعیت امر این است چون ما بیشتر از این وظیفه نداریم بنا هم نداریم به این قضیه ورود کنیم دفتر تشکل ها در تهران مرجع رسیدگی به این موارد است.

 دهقان در خصوص شایعات تغییرش عنوان کرد:همه این حرفها در حد شایع است من نمی توانم جلوی دهن افراد را بگیرم که چیزی نگویند من هم مثل شما چیزهایی شنیدم اعتقاد دارم  اگر یک ساعت یا یک روزی هم  سرکار باشیم باید با تمام جدیت و تلاش کار کنیم تا هیچ کس فکر نکند ما قرار است فردا برویم.

وی ادامه داد:کسی تا حالا به من نگفته که شما سرکار خود نباشید و تا امروزکسی جای من معرفی نشده است بنده مدیر کل راه و شهرسازی استان هستم و هیچ مرجع رسمی به من نگفته است شما نیستید.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه  کرد:هرچه بوده از دیگران شنیده ام و میل ندارم پیرامون این موضوع صحبت کنم چون اگر خود من هم در این رابطه صحبت کنم به شایعات دامن زده ام این شایعات مال آدمهای بیکار است.

گفتنی است سیروس رادکیا رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با انتقاد از مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفته بود دهقان از مدیریت ۳۵ ساله خود خاطره خوبی برای خوزستان بجا بگذارد.

منبع / رهیاب

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خوزستان نیازمندتغییر مدریت زیادى دارد ضمن احترام به آقاى دهقان بایست عرض شود به هیچ وجه در حد اراىه خدمت به مردم خوزستان واصولا هرجایى نیستید تجربه اى که در دوران خدمت جنابعالى نصیب ماگردید راجادارد به عرض همشهریانم برسانم برادر من زمینى رابه صورت اجاره از مسکن وشهر سازى دوران خدمت آقاى دهقان به صورت اجاره دریافت نمود وحسادت ونیاز به خودنمایى قاضى شهرمان ،تحت عنواوین مبارزه بازمین خوران وچه وچه ...عناوینى که هرچند وقت یک بار دردستگاه قضایى رواج میشود ودستاویز قضات جویاى نام میگردد ،باعث گردید به دادگاه کشیده شود وباهمگرایى مورد مطلوب آقاى قاضى پرونده وخالى کردن زیرپاى برادرم ،باعث گردیدند برادرم به مدت یک سال حبس وپرداخت صدوهفتاد ملیون تومان پرداخت جریمه بدون بخشش به حساب دستگاه قضایى شود وخانواده برادرم در این مدت حبس ،به خاطر این اوضاع متلاشى گردید واکنون نیز به دلیل نداشتن پول جریمه در حبس میباشد اقاى مدیر وضعى راکه براى یک خانواده ایرانى بوجود آورده اید راافتخار محسوب میکنید مطابق نفسا نیت قاضى حرکت کردن ومصالح کسب شهرت ایشان راباعنوان مبارزه بازمینخواران راخدمت میدانید؟ عدم دادن رضایت به برادرم پس از آنکه آرزوى قاضى رابرآوردید وآراى محکمه را به نفع خود بدست آوردید ، راچگونه میتوان تفسیر کرد ؟غیراز اینکه جنابعالى از خدا خواسته آلت دست قاضى گردیدید ؟غیراز این است ؟این طور به جامعه میخواهید خدمت کنید درست است که برادرم بیش از ىک سال است با مراجعات مکرر به سازمان ،برای گرفتن رضایت نامه ،ایشان رامطابق خواست قاضى به مدت درازى پاسکارى نمایید مگر ایشان چه کرده بود غیر از این است که شما علم مدیریت ندارید والا وارد چالش با افراد کاملا عادى وبدونپشتیبان نمیشدید و...خداوند در جایگاه حق نشسته است وهمه رامیبیند