سردار نقدی

درمانگاه شبانه‌روزی «ولایت» در اهواز توسط سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می شود

خورنا  /  سرداری محمد رضا نقدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی «ولایت» اهواز با اشاره به واقعه عظیم غدیر گفت: غدیر واقعه ای است که برای همیشه تاریخ امتداد دارد و بی شک این واقعه مهم نه تنها برای شیعیان که رودخانه ای برای سیراب کردن رهروان واقعی حقیقت در سراسر دنیا است.

وی با اشاره به اهمیت بی نظیر خطبه غدیر در تاریخ افزود: حتی ما نیز در حق این خطبه جفا کردیم زیرا از این خطبه تنها جمله «من کنم مولا فهذا علی مولاه» را به یاد داریم در حالیکه این خطبه بسیار پرمعنا است.

سردار نقدی با اشاره به افتتاح مرکز درمانی ولایت در اهواز اظهار کرد: تاکنون از سوی سازمان بسیج مستضعفین ۳۷ مرکز درمانی در سراسر کشور احداث شده است تا بتوانیم دستگیر محرومان در سراسر کشور باشیم و فرموده ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر« به سمتی برویم که بیمار به جز رنج بیماری هیچ مشکل دیگری نداشته باشد» را در این حرکت نصب العین این حرکت خود قرار داده ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساخت مراکز درمانی از سوی این سازمان نیز گفت: این حرکت بسیج با الگو قرار دادن منش والای امام علی(ع) در یاری رساندن به محرومان جامعه صورت گرفته و با این کار صرفا به دنبال گسترش عدالت اجتماعی در کشور هستیم.

سردار نقدی عنوان کرد: این حرکت بسیج به برکت وجود خون شهدایی است که راه را برای توسعه فعالیتش باز کردند و امروز ما در کنار دستان الهی امام راحل، مدیون خون این شهیدان برای تداوم پرقدرت این راه هستیم.

وی با فعالیت های متنوع بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: تنوع میدانی فعالیت بسیج شامل حوزه های فرهنگی، علمی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، تولید، هنری و معنوی است و ما تحت هدایت مقام معظم رهبری با قدرت به پیش می رویم.

منبع / مهر