برگزاری جشن بزگ ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

خورنا : به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد اندیمشک: جشن بزرگ ولایت به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم در این واحد دانشگاهی برگزار شد، در این جشن باشکوه، گروه کثیری از سادات جلیل القدر، دانشجویان، اساتید، کارکنان و مسئولین شهرستان حضور داشتند.

سید رضا موسوی نیا رئیس این واحد دانشگاهی با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: تمامی ملت های جهان روز های مشخص جشن می گیرند و این جشن ها را به منظور حفظ و احیای وحدت جامعه است، در جامعه اسلامی اعیاد مقدسی مانند عید فطر، عید قربان و عید غدیر خم وجود دارد که در این میان عید غدیر از جایگاه ویژه ی برخوردار است؛ پیامبر اکرم (ص) می فرماید: روز غدیرخم برترین عید امّت من است. نکته مهم این حدیث اینجاست که خداوند متعال در غدیر دین خود را به کمال و نعمتش را برای بشریت به اتمام رساند.

وی افزود : غدیر نقطه وصل امامت و ولایت است، غدیر معرفت و پایه و اساس دینداری است و نجات و رستگاری در غدیر می باشد و امروز آنچه که مهم است درک، معرفت و رفتار بر اساس غدیر است که در خطبه غدیر به آن اشاره شده؛ پس این روز نقطه مهمی در تاریخ اسلام می باشد.

سخنران ویژه این برنامه، حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: صحبت از امامت و ولایت صحبت از بصیرت است، تا زمانی که امام هست، بصیرت هست.