فرنگی‌ کاران اندیمشکی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعزام می‌شوند

خورنا : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های کشور با صدر نشینی تیم اندیمشک در جریان است و در صورت کسب عنوان، فرنگی کاران اندیمشکی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعزام می‌شوند.
یاسر رحیم خانی اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی شهرستان اندیمشک در صورت کسب عنوان در مسابقات باشگاه‌های کشور به مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان اعزام می‌شود.
وی افزود: تیم کشتی فرنگی اندیمشک در دور نخست رقابت‌های کشور به مقام دوم دست یافت و در دور دوم رتبه نخست این مسابقات را کسب کرد و در فصل سوم تاکنون در صدر جدول قرار دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک اذعان کرد: مسابقات جام باشگاه‌های کشور اواخر مهرماه امسال به پایان می‌رسد و امیدواریم با درخشش فرنگی کاران اندیمشکی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان اندیمشک با کسب ۱۳۰ مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی در کشتی فرنگی به عنوان پایتخت کشتی فرنگی جهان شناخته می‌شود.
رحیم خانی گفت: این عنوان متعلق به یک شهر در کشور روسیه بود که اکنون با درخشش جوانان اندیمشکی در مسابقات آسیایی این عنوان به شهرستان اندیمشک تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ورزشکاران اندیمشکی ۲۷ مدال مختلف کسب کردند، اذعان کرد: این مدال‌ها در رشته‌های کشتی، دوچرخه سواری و قایقرانی کسب شد.