مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز

اجرای طرح آسفالت مناطق محروم اهواز تا پایان سال

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز از اجرای طرح آسفالت مناطق محروم اهواز تا پایان سال خبر داد.
سید سعید باب‌المراد با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت میدان ورودی و فرعی‌های خیابان رامین عین دو، توسط سازمان عمران شهرداری اهواز صورت پذیرفت اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی معابر ورودی و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی، عملیات روکش میدان ورودی عین دو به مساحت ۵ هزار و ۵۸۶ مترمربع به اتمام رسید.

وی اظهار کرد: به منظور توزیع یکسان امکانات و نزدیک شدن به استانداردهای روز زندگی شهری و بهبود سرانه‌های مطلوب ‌شهری، عملیات روکش آسفالت خیابان رامین ۶و۷ عین دو به مساحت ۲ هزار و ۲۹۳ مترمربع توسط اکیپ اجرایی آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز صورت پذیرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز عنوان کرد: این روند به‌طور مستمر در مناطق محروم تا پایان سال ادامه خواهد داشت و علاوه بر بهبود رفت و آمد شهروندان در این محله‌ها، دسترسی آنان به معابر اصلی آسان‌تر می‌شود.

باب‌المراد افزود: در ادامه فعالیت‌های خدماتی و عمرانی این سازمان، عملیات روکش آسفالت خیابان ۶۸ متری به مساحت ۷ هزار ۸۸۵ مترمربع و خیابان ۵ فاز دو کارگری کوی رمضان به مساحت ۷۷۴ مترمربع، توسط عوامل اجرایی سازمان عمران شهرداری اهواز انجام شد.

این مدیرعامل با اظهار امیدواری از ادامه اجرای این عملیات در سال جاری و رضایت عمومی شهروندان گفت: عملیات روکش آسفالت صورت گرفته در دو شیفت صبح و شب انجام شده است.

منبع / عصر جنوب