مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان

اختصاص شش هزار میلیارد ریال به بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان

خورنا : دکتر’داریوش پناهی زاده’ دوشنبه درمراسم جشن عید غدیر خم در بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی در اهواز افزود:امسال شش هزار میلیارد ریال برای بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان اختصاص یافته که از این اعتبار چهار هزار میلیارد ریال برای درمان غیرمستقیم و دو هزار میلیارد ریال برای بخش درمان مستقیم هزینه می شود.

وی گفت: اعتبار درمان مستقیم برای خرید تجهیزات و تامین هزینه های شش بیمارستان و ۲۴مرکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اختصاص یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه با تبریک عید غدیر عید ولایت و امامت ، خدمت به مردم و بیماران را در ردیف بالاترین عبادات توصیف کرد و گفت: همه ما به عنوان خدمتگزار وظیفه داریم در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه بخش سلامت و بهداشت را در ردیف اساسی ترین نیازهای مردم عنوان کرد.

دکتر پناهی زاده بهترین عیدی کارکنان بخش درمان تامین اجتماعی را رضایت مندی مردم بیان کرد و گفت: بهترین الگوی خدمتگزاری به مردم حضرت علی (ع) است که همه وجودش وقف مردم بود.

مداحی ، برگزاری مسابقه غدیر ، تجلیل و اهدا جایزه به ۱۱۰نفر از کارکنان خدوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) و جایزه به حاضرانی که نام آنان از القاب حضرت علی(ع) است از دیگر بخش های جشن عید غدیر بود.

شرکت کنندگان این مراسم شامل مدیر ، معاونان مدیریت تامین اجتماعی خوزستان ، پزشکان ، پرستاران ، بهیاران و کارکنان اداری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز برای شفای بیماران بستری و ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) دعا کردند.

در روایات رسیده از ائمه هدی(ع) ، دعا در عید غدیر خم مستجاب است.

جشن عید غدیر دیروز و امروز(دوشنبه) باشکوه تر از سال های قبل در شهرها و حتی مناطق دورافتاده و مرزی استان با حضور مردم ولایی استان خوزستان برگزار شد.

 

منبع / ایرنا