استاندار خوزستان

فرماندای آبادان رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر

خورنا : در میان فرمانداری‌های ۲۷گانه در استان خوزستان، فرمانداری ویژه آبادان رتبه نخست را در زمینه برگزاری جلسات، ارائه راهکارها و انجام طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد.

عبدالحسن مقتدایی استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اعطای لوح تقدیری به معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از وی در زمینه یاد شده تقدیر کرده است.

در متن این لوح تقدیر چنین آمده است: خدمت و تلاش صادقانه در راستای استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و پیشرفت ملت بزرگ ایران از ارزش والایی برخوردار است. تلاش‌های ارزنده جنابعالی در این راه برای احیای نفوس انسان‌ها، ارزشمند و ستودنی و در پیشگاه حضرت باریتعالی ماجود خواهد بود، در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در مورخه دوم مهرماه سالجاری و با حضور وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد جنابعالی رتبه نخست را در میان فرمانداری‌های ۲۷گانه استان در راستای تلاش برای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر، برگزاری به موقع جلسات، آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه و به ویژه جامعه هدف در شهرستان، اقدامات همه‌جانبه فرهنگی پیشگیری، درمان، تشکل‌های مردم نهاد مقابله با مواد مخدر و غیره را کسب کرده‌اید.

به پاس این امر خیر به مصداق کلام گوهربار حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) از باب «من لم یشکر النعم من المخلوقین لم یشکر اله عزوجل»، از تلاش شما تشکر و قدردانی و توفیقات روزافزون در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و نایب بر حقش رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

منبع / فارس