معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان

برپایی جشن غدیر شهر آبادان

خورنا : عید غدیر خم به عنوان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و به ویژه شیعیان نام برد و اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری پیش بینی شده که به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به برپایی همزمان جشن در محله‌های مختلف شهر اضافه کرد: این جشن‌ها به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان از فضای معنوی عید غدیر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان از اجرای برنامه با موضوع غدیر و بیان حقانیت حضرت علی (ع)، برگزاری مسابقات مختلف محله ای و فرهنگی به عنوان برخی از این برنامه ها نام برد و تصریح کرد: بخشی از این جشن‌ها شنبه ۱۹ مهر ماه ساعت ۲۰ در ابتدای ذوالفقاری جنب دانشکده علوم پزشکی، کوی فرهنگیان در ساعت ۱۹ و مسجد الائمه (ع) واقع در منازل سازمان برق (کوی نیرو) ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد.

بحرینی یادآور شد: یکشنبه شب مصادف با ۲۰ مهرماه نیز به طور همزمان در ساعت ۲۰ در حسینیه حبیب ابن مظاهر کوی شطیط و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فیه (کوی لاله) جشنی برای ساکنان این محلات برپا می‌شود.

وی همچنین از اجرای جشن در دوشنبه شب ۲۱ مهرماه در خیابان بهمن ۶ (۲۰ متری) جنب مسجد امام حسن عسکری (ع) در ساعت ۲۰ خبر داد و گفت: مراسم ویژه جشن بزرگ عید غدیر نیز با حضور هنرمندان استانی و کشوری در همین ساعت در پارک معلم با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان از تمام شهروندان آبادانی برای حضور در این جشن بزرگ مذهبی دعوت کرد.

منبع / فارس