رئیس دانشگاه خاتم‌الانبیای بهبهان

مانور بزرگ تخلیه و اسکان اضطراری در بهبهان اجرا شد

خورنا : صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور تخلیه و اسکان اضطراری با حضور عوامل امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیای بهبهان برگزار شد.

این مانور با حضور کارگروه‌های مرتبط در مدیریت بحران شهرستان بهبهان و نیز گروه‌ها و اکیپ‌های امداد و نجات همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی برگزار شد در این مانور که به منظور آموزش نحوه‌ مقابله با حوادث و همچنین ایجاد آمادگی در برابر بروز حوادث و بلایای طبیعی برگزار شد، تیم‌های ارزیابی، امداد، تخلیه، درمان و اسکان عملیات مرتبط با وظایف خود را پس از اعلام زلزله فرضی به سرعت به اجرا درآورند.

رئیس دانشگاه خاتم‌الانبیای بهبهان، هدف از برگزاری این مانور در دانشگاه را واکنش سریع  دانشجویان و نیروها در مواقع اضطراری و  آمادگی و انسجام هر چه بیشتر دستگاه‌های امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران عنوان کرد.

مرتضی توکلی افزود: دستگاه‌های اجرایی که به نوعی متولی امداد و نجات هستند باید در مدت اجرای مانور به نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمت به مصدومان و حادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی آشنا شوند.رویکرد اصلی مانور تخلیه و اسکان اضطراری افزایش توان کمی و کیفی امدادگران در مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده است که این مانور با تجهیزات پیشرفته با موفقیت انجام شده است.

در این مانور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، و اساتید، پرسنل و همچنین دانشجویان دانشگاه حضور داشتند.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند بهبهانی آقای مرتضی توکلی ؟ مثل اینکه فراموش کردید وجود شخص شما یکی از بلایای غیر طبیعیست که بر مردم بومی و فرهیخته ی این شهر و کارکنانش فرو آمدید. همین چند ماه پیش بود که هر کسی با بازرس های محترم اعزامی وزارت علوم دیدار و گفتگو داشتند را یا اخراج کردید یا عدم نیاز زدید و و یا براشون ...... با بلایای غیر طبیعی یعنی" وجود شما و سیاستهای مغرضانه و قوم گرایانه ی معاونینتون " ، فکر میکنید چه اقدامی برای مقابله با جنابعالی مناسبه؟ متاسفانه در باتلاقی که برای خودتون درست کردید ، هر روز فرو تر میرید. کاش کمی هم دلت به حال خودت میسوخت. آبروی چند ساله را با عملکرد ۲ ساله از بین نمی بردید.
    • حسین شهروند بهبهانی سلام شما یا دنبال استخدام فرزند یا خانم خودت بودید یا دنبال پست مدیریتی,اقای دکتر توکلی براساس نیاز استخدام میکند و افراد را از خانواده فقیر و تحصیل کرده بکار میگیرد.لذا شما مشکل شخصی دارید والا ایشان انسانی بزرگ و توانمند هست که خود شما هم میبینید.دانشگاه قبل از مدیریت ایشان هم مانند دبیرستان بود الان شده گلستان که در بین دانشگاههای کشور مقام برتر را دارد.برو ساختمان سازی را در دانشگاه ببین که تنها دانشگاهی هست که از لحاظ عمرانی داره به ساخت و ساز ادامه میدهد واز لحاظ رشته های تحصیلی در سطح بالایی قرار دارد.هر کسی مشکل شخصی با ایشان و دانشگاه دارد حرفهای بی ربط مینویسد
    • حمید حسین؟ ۱- اینجا دانشگاه هست نه یتیم خونه که افراد فقیر را جذب کنه ، دانشگاه محل افراد فرهیخته علمیست . توکلی اگه دلش به حال فقرا سوخته بره ریاست اداره کار و یا امداد امام خمینی را بر عهده بگیره وبا توجه به اهداف اونجا انجام وظیفه کنه. ۲- این همرانی که جناب عالی خودت را براش کشتی و توکلی براش یقه پاره میکنه پولش مربوط به زمانیست که جناب عالی و امثالهم و دکتر توکلی در این دانشگاه وجود خارجی نداشتند و برمیگرده بهسالهای ۸۶ ۳- توکلی مشکل شخصی و غرض ورضانه با مردم بهبهانی داره و ایشون به شدت قوم گرا و متعب هستند.
    • حمید قابل توجه کسانی که میگن افراد فقیر را جذب کردن آیا فرزند و یا خانم و افراد خانواده فلان مسیولان و فرزندان و بستگان مسیول دفتر فلان مسیول که تعدادکثیری از استخدام شده ها را در بر می گیره هم جزء فقزا و مستضعفین محسوب می شن؟ یعنی اینقدر مسیولان از لحاظ مالی وضعشون خرابه که از اقای توکلی خواستند زن و فرزند و خانواده شان را استخدام کنند یا اینکه دلیل دیگه ای داشته که اقای توکلی خانواده های مسیولین را استخدام کرده؟
  • ناشناس تو رو خدا نگین رییس دانشگاه بگین دکور. رییس کسی دیگه هست.
  • میلاد الحق که این توکلی اگه از مدیریت هیچی بلد نیست ولی سیاه بازی رو خوب بلده
  • کارمند دانشگاه انشاالله تا چهار سال دیگه رییس می باشد چرا این قدر ناراحت هستین به خودتون فشار نیارید ایشان طرفدار ولایت و رهبری هست و از نظر علمی در سطح بسیار بالاست.ما هم فردی دینی و اعتقادی و علمی را قبول داریم.بروید رییسهای قبلی را مقایسه کنید.من از سال ۸۲ تا الان هستم مدیر به خوبی و توانمندی ایشان تا الان ندیدم.
  • محمد حمید جان معلوم هست خیلی ناراحت هستی مگه قبلا پست مدیریتی داشتی یا دنبال استخدام هستی. برو ببین بودجه دانشگاه مربوط چه زمانی هست اطلاع نداری حرف نزن.مدیران قبلی بلد نبودن چطوری بودجه بیارن
    • حمید اقا محمد؟ بنده از همین جا اعلام میکنم که بسیار ناراحت هستم از بی قانونی و رواج تخلفات گسترده و هوچی گری مسیولین این دانشگاه. دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در طی دو سال اخیر فقط یک قانون در آن پایه گذاری شد. و آن قانون جنگل. در قانون جنگل، درندگان تا حد اعلای ظرفیت وجودیشان ، به تاخت و تاز و قلع و مع کسانی می پردازند که مخالف عملکرد عدالتخواهانه هستند.
  • ناشناس دکتر توکلی فکر میکنه خیلی زرنگه. یادش رفته یه خدایی هم هست. توکلی دانشگاه رو اداره نمیکنه. اصلا اداره کردن بلد نیست. اگه بلد بود که وضعیت دانشگاه این نبود. خدا اخر و عاقبت این دانشگاه رو به خیر کنه
  • عضو هئیت علمی با سلام بر دوستانی که کامنت گذاشتن الان ۷ سال در این دانشگاه کار میکنم.شما دوستان یا کارمند هستید یا دانشجو اصلا فرقی برای شما ندارد که چه کسی ریس باشد یا ریس شود.ولی یادتون باشد که ایشان بود که ۵۰ نفر را از وضعیت شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت کرد.این خودش امتیاز بزرگی برای شما و خانواده های شما بود والا ممکن بود ریس بعدی شما را بعلت کمبود بودجه اخراج میکرد.من طی این چند سال که بودم از لحاظ حقوق و مزایای شما کارمندان بیشترین مزایا را دریافت کردید و از لحاظ وام و سفرهای زیارتی نیز همینطور.÷س به یاد داشته باشید مدیریت عالم زاده را که ایشان حتی در دانشگاه حضور نداشت و ریس دانشگاه فردی بیسواد و دنبال استخدام خانواده خودش(مرتضی عباسی) و مدیرمالی(خانم اکبری)بود و تمام وامها را فقط خودشون اختصاص میدادند. لازم به ذکر است در ان زمان اقای عباسی یک ساختمان دو طبقه ساخت و خانم اکبری نیز بهترین ساختمان را ساخت.هر دونفر با هم دستی ÷ول دانشگاه را بالا میکشیدندو سند سازی میکردنند.زمان ریاست فرجی که ایشان فقط دنبال استخدام خانواده خودش بود دانشگاه هیچ بودجه نداشت.خواهر خانم و خواهر زاده.من کامل از ایشان(دکتر توکلی) اطلاع دارم هیچ یک از خانواده خود را به بهبهان نیاورد که بخواد استخدام کنه.اگه استخدامی در زمان ایشان صورت میگرد لازم است چون دانشگاه بزرگ شده و نماینده مجلس سهم دارد خانواده شهید و جانبازان سهم دارن افراد تحت ÷وشش بهزیستی و کمیته امداد نیز سهم دارند که خارج از این افراد نبوده.برای هم شما عزیزان ارزوی موفقیت دارم.
    • حمید جناب عضو هیات علمی قلابی!!! بله درست خواندید "قلابی" ۱- توکلی کسی را قرار دادی نکرد. بلکه در دوره احمدی نژاد دستور تبدیل نیرو های شرکتی به قرار دادی در تمامی دارات داده شد. از اونجایی که کارها ی تبدیل شدن در اون دوره انجام شده بود در دوره اقای دکتر روحانی فقط اجرا شد. ( پس زیاد دور بر ندار) ۲- در مورد رییس بعدی !! نشر اکاذیب نکن. هر کسی هم اخراج کنه بر اساس قانون خواهد بود . اطلاعاتت را به عنوان عضو هیات علمی قلابی ببر بالا . چون که بین تعداد دانشجو و کارمند یک نسبت باید وجود داشته باشه که این نسبت در دانشگاه کاملا غیر قانونی هست و اون هم به دلیل امار های کذبیست که به وزارت داده اند به همین علت در این دانشگاه وجود کارمند بیکار بسیار فراوان است در حقیقت برای اینکه صورت مسیله وجه قانونی داشته باشد عده ای را اسما به کار گمارده اند تا پول بیت المال بدون انجام کار به جیبشان روانه شود ۳- در مورد اتهاماتی که به افراد زدید شما را به خود انها ارجاع می دهم تا انها از خودشان دفاع کنند ۴- گفته ایید نماینده سهم دارد: ایا سهم نماینده ، استخدام فرزند مسیول دفترش و خانواده های مسیول دفترش است؟و... اتفاقا استخدام معاون فعلی اقای توکلی ، اسماعیلی طاهری نام دارد که از قضا طرح سرباز می باشد و به صورت کاملا غیر قانونی پست معاونت را گرفته اند بقیه هم که سهم اقوام و خویشان نمایندگان سابق وفعلی، معاون اداری و مالی ایشان آقای ارمندکه خواهر زاده و پسر خاله و ....از دهدشت . اقای هیات علمی قلابی!؟ خودت را ضایع نکن در حالی که دستانت از ندانستن و تغافل سرشار است.
  • حمید قای مرتضی توکلی ؟ مثل اینکه فراموش کردید وجود شخص شما یکی از بلایای غیر طبیعیست که بر مردم بومی و فرهیخته ی این شهر و کارکنانش فرو آمدید. همین چند ماه پیش بود که هر کسی با بازرس های محترم اعزامی وزارت علوم دیدار و گفتگو داشتند را یا اخراج کردید یا عدم نیاز زدید و و یا براشون …… با بلایای غیر طبیعی یعنی” وجود شما و سیاستهای مغرضانه و قوم گرایانه ی معاونینتون ” ، فکر میکنید چه اقدامی برای مقابله با جنابعالی مناسبه؟ متاسفانه در باتلاقی که برای خودتون درست کردید ، هر روز فرو تر میرید. کاش کمی هم دلت به حال خودت میسوخت. آبروی چند ساله را با عملکرد ۲ ساله از بین نمی بردید.
  • حسین حمید جان سلام هر شخصی که در دانشگاه ریس شود باید استخدام کند باید هئیت علمی جذب کند و اختیار تام دارد لذا این ایرادهای که شما و دوستان میگیرید اشتباه هست در مورد اینکه ریسهای قبلی و بعدی استخدام کردند.ولی باید بدانید هیچ دوره مدیریتی بهتر از این دوره نیست و نخواهدامد. چون از نظر ایتم های علمی و اموزشی و فرهنگی رتبه برتر کسب کرده.و در همه زمینه ها رو به افزایش بودیم رشد دانشجو و افزایش رشته های دانشگاهی و پروژهای عمرانی
    • حمید آقا حسین سلام. از لحاظ بعد فرهنگی این دانشگاه به نظرت چگونه رتبه اول را کسب کرده در حالی که مدیر فرهنگی نیمه شب ماه رمضان برای کارمندانش تماس می گیرد که روز قدس(روز جمعه) به محل کار برای انجام امور محوله حاظر شوید و بهد آنها را به حراست ببرندو مورد بازجویی قرار بدهند و بعد روانه دادگاه کنند؟ آیا این را پیشرفت فرهنگی می نامند یا مانور خدعه و دسیسه؟ به لحاظ علمی هم که دیگه قابل عرض نیست چرا که همه میدانند در این دانشگاه عضو هیات علمی فارغ التحصیل از پیام نور و دانشگاه آزاد را جذب کرده اند در حالی که متقاضیان جذب بومی فارغ التحصیل از دانشگاههای طراز اول وجود داشته است. جناب حسین خان! تنها مزیت این مدیرت این بوده که به افرادی که یا حضور در دانشگاه نداشته اند وحقوق و اضافه کار های کلان به افراد خاصی داده شد. تنها برتری این افراد خاص که اضافه کار یا مزایا ی خاص به آنها تعلق گرفته دو دسته اند یا نسبت فامیلی با نمایندگان دوره های قبل داشته اند و از این طریق خواسته اند حمایتشان را کسب کنند و یا کسانی بودهاند که موارد تخلفاتشان را سر پوش گذاشتهاند. یعنی حتی مزایا هم عادلانه نبوده است. جالب تر اینکه در زمانی که رهبر معزم انقلاب شدیدا تاکید بر اتصاد مقاومتی و پرهیز از هر گونه اصراف بیت المال داشتند این پرداختها صورت پذیرفت.
  • ناشناس دکتر توکلی و آرمند شریعتی رو هم دور میزنند.با شجاع پوریان و ضرغامی جلسه میزارن، شریعتی هم از همه جا بی خبر.
    • حمید آقای ضرغامی عارش میشه با " توکلی و آرمند جلسه بزاره چرا که روش ضرغامی با روش توکلی و ارمند که شهر را به نابودی کشوندند فرق میکنه. اما اقای شجاع پوریان با " توکلی و ارمند همسو و همجهت هستند. و اقای شجاع پوریان از اونها در وزارت علوم به شدت حمایت میکنه . اخه ارمند و توکلی برای کسب حمایت اقای شجاع پوریان عده ای روستای تشان را نیز بدون اولویت علمی و نیاز سنجی استخدام کردند.
  • ناشناس آقای شریعتی به خودت بیا. توکلی و آرمند دارن ازت سوء استفاده میکنن. بیش از ده بار تا الان با شجاع پوریان جلسه داشتند. همشهریاتو ول کردی چسبیدی به کی؟؟؟
  • جواد جناب اقای دکتر توکلی شما که حرف از عداالت و اخلاق و سوابق علمی افراد میزنید بروید جذب هیءت علمی در دانشکده منابع را ببینید متاسفانه افرادی جذب شدند که فارغ التحصیل دانشگاه ازاد هستند یا در دانشگاههای دولتی شهرستانها فارغ التحصیل شدند.یکی از این افراد اقای رزمجویی که ایشان هر سه مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری خود را از دانشگاه ازاد فارغ التحصیل شدند و هیچ مقاله علمی در پرونده خود ندارد.گروه مرتع که ده عضو هیئت علمی داشت ایشان برای چی جذب شد.نه سوابق علمی و دانشگاه دولتی در رزمه اقای رزمجویی نبوده وایشان یک سال ریس دانشکده علوم پایه می باشد ولی کدوم مدیریت ایشان تا الان مدیرگروه بوده یا معاون دانشکده بوده که در روزهای اول به ایشان ریاست دانشکده را واگذار کردی.از لحاظ اخلاقی وضعیت خوبی ندارد.پس شما کدام خصوصیت را در ایشان دیدید که ایشان را جذب و بعد ریاست دانشکده را به ایشان واگذار کردید.حواستان باشد که خدایی هست
  • حمید قابل توجه کسانی که میگن افراد فقیر را جذب کردن آیا فرزند و یا خانم و افراد خانواده فلان مسیولان و فرزندان و بستگان مسیول دفتر فلان مسیول که تعدادکثیری از استخدام شده ها را در بر می گیره هم جزء فقزا و مستضعفین محسوب می شن؟ یعنی اینقدر مسیولان از لحاظ مالی وضعشون خرابه که از اقای توکلی خواستند زن و فرزند و خانواده شان را استخدام کنند یا اینکه دلیل دیگه ای داشته که اقای توکلی خانواده های مسیولین را استخدام کرده؟
  • ناشناس آقا جواد اگه انتقادی دارید نباید اسم افراد رو ببرید ویا تهمت بزنید.
  • صدای مردم کار دکتر توکلی به جایی رسیده که که استخدام های بدون ضابطه و بدون قانون و برای نام و نشان خودش استخدام میکنه و دانشگاه از تعداد زیاد خارج از ظرفیتش نیرو پذیرفته در حالیکه معوقات حقوق کارمندان را با اینکه الان ۹ ماه از سال گذشته را هنوز پرداخت نکرده. البته این نوع استخدام به مدل احمدی نژادی معروف هست تا نفر بعدی که ریاست دانشگاه را به عهده می گیره با مشکلات عدیده ی بودجه ای مواجه بشه. وضعیت استخدامی بیش از ظرفیت این دانشگاه دقیقا شبیه بادکنکی شده که بیش از ظرفیتش باد شده. شریعتی؟ حق مردم بهبهان را پس بده. توکلی اینجا شهر و زاد گاه تو نیست دلت هم به حال مردم این شهر نسوخته. برو از اینجا. ما نمیخواهیم شما باشی. اقای توکلی از روی خانواده شهید مردم بهبهان خجالت بکش. حق فرزندانشون را پایمال کردی مردم شریف این شهر تو را نمی خواهند. آب این شه را خوردی و سیل شدی بر سر فرهیختگان این شهر زحمات گذشتهگان و فرهیختگان شهر را بر باد فنا دادی با این استخدامی اعضاء هیات علمی که فوق لیسانسشون پیام نور و دانشگاه آزاده.
  • ناشناس آرمند داره توکلی رو هم دور میزنه. یکی از اساتید دانشگاه یاسوج که اهل دهدشت هست معرفی کردن به وزیر واسه ریاست دانشگاه بهبهان.فعلا استاندار خوزستان مخالفت کرده. اگه نجنبین بازم آرمند کارشو میکنه.
  • محمد دکتر توکلی یک ماه هست وزیر بهش گفت برو خیالت راحت.تا چهارسال دیگه هستی.استاندار کیه،یاسوج کیه.زنده باد شریعتی نماینده مجلس