استاندار خوزستان

استان خوزستان با ظرفیت های صددرصد ملی ولی جاده ها در حد یک استان درجه ۲و ۳ است

خورنا :

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان امروز صبح در همایش بزرگ راهوران محله(دهیاران) در سالن ملی حفاری اظهار داشت:اغلب مشکلاتی که در خوزستان داریم به خاطر راه های استان است استان با ظرفیت های صددرصد ملی ولی جاده ها در حد یک استان درجه ۲و ۳ است.

وی ادامه داد:وقتی  ۴۴درصد واردات کشور از این جاده هاست وقتی ۱۸ درصد صادرات کشور از اینجاست این راهش نیست این همان توسعه نیافتگی برنامه ریزان کشور است که جاده را ۲۰ سال پیش برده اند در جایی که روزانه ۱۰۰ خودور از آن عبور نمی کند ولی اگر از بندرامام بخواهند به قلب کشور بروند در مسیر مردم احساس امنیت نکنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد:تلفات جاده ایی ما نشان از عدم امانت،صداقت و عدالت برنامه ریزان کشور است که امکانات را به سمت و سویی بردند که تمایلات شخصی داشتند و این یعنی خدا را ندیدند.

مقتدایی تاکید کرد:چرا باید اینگونه فکر کنید که کسی که در جای دیگری نشسته و برنامه ریزی و اجرا می کند ازشما یا از من برتری دارد؟

وی ادامه داد:یکی از ویژگی های من این است که به جز در مقابل خدا در مقابل هیچ احدی احساس کوچکتری نمی کنم در خصوص تقوا این را نمی گویم بلکه در تقوا خاک پای همه بزرگان هستم اما به لحاظ قابلیت های فکری روحی خودم را کمتر از کسی نمی دانم.

استاندار گفت:باید به مردم یاد دهیم مطالبات خود را منطقی بخواهند نه ملتمسانه اگر مطالبه ای حق است وظیفه مسئولان و من استاندار این است آن کار را انجام دهند دیگر به جان جدت قسم نیاز ندارد.

وی ادامه داد:اگر کسی بگوید پسرم بیکار است می گویم به من ربطی ندارد اما تصادف و سرقت به من ربط دارد ایجاد زمینه اشتغال به من ربط دارد ولی پسر کسی را سر کار ببرم به من ربطی ندارد.

منبع / رهیاب