خبر فوری / این خبر تکمیل خواهد شد؛

یک فروند هواپیمای نیروی انتظامی به صورت مشکوک از رادار محو شد

 

خورنا : : یک فروند هواپیمای نیروی انتظامی که برای بررسی موضوع حادثه سراوان از مقصد تهران به زاهدان رهسپار شده بود، از رادار محو شد.
به گزارش «تابناک»، مرکز اطلاع رسانی ناجا از قطع ارتباط یک فروند هواپیمای ملخی توربوکوماندر نیروی انتظامی با هفت سرنشین در مسیر کرمان به زاهدان در ساعت ۲۰ امشب خبر داد و علام کرد این هواپیما که مسئولان بازرسی ناجا بوده از رادار محو شده است.

بعد از اعلام این رویداد، اکیپ‌های تجسس راهی منطقه نصرت آباد روستای گراغه شدند تا بررسی نمایند که آیا هواپیما فرود اضطراری داشته، سقوط کرده یا به حادثه دیگری گرفتار آمده است.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از تداوم جست‌وجو ها در منطقه خبر داد و گفت: ۲۵ تیم امدادی راهی منطقه شده‌اند که تا این لحظه تلاششان به نتیجه‌ای منجر نشده است.

در حالی که اخبار رسیده حکایت از حضور یک فرمانده ارشد ناجا در این پرواز دارد، سردار رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دراین باره به تسنیم گفت: تا این لحظه خبری از سرنوشت هواپیما و سرنشینان آن نداریم و درباره احتمال هدف قرار داده شدن هواپیما هم به قطعیت نرسیده‌ایم.

لاشه هواپیما یافت شد

یکی از نیروهای امدادگر به ایرنا گفت: لاشه این هواپیما در ارتفاعات سبزپوشان منطقه چاه رحمان بخش کورین پیدا شده است.

هنوز اطلاعاتی از سرنوشت سه خدمه و چهار مسافر این هواپیمای سبک اطلاعاتی یا علت سقوط آن در دست نیست، اما آن گونه که نسیم خبر داده، سردار صادقی، جانشین پلیس امنیت، سرهنگ خرسند از پلیس پیشگیری و سرهنگ درودگر، معاونت عملیات در این پرواز حضور داشتند.

خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسالی می شود.

 

 هر هفت تن جان به جان آفرین تسلیم کردند

در حالی که منابع رسمی تا این لحظه درباره سرنوشت سرنشینان هواپیمای ناجا سکوت کرده‌اند، ایرنا از شهادت هفت سرنشین هواپیما، خبر داده و خبرگزاری فارس از مشاهده انفجار این پرنده توسط اهالی منطقه نصرت آباد خبر داد.

این اخبار در حالی مخابره می‌شود که تاکنون هیچ مقام رسمی حتی سقوط هواپیمای کوچک ناجا در سیستان و بلوچستان را تأیید نکرده است.

نام هفت سرنشین هواپیما اعلام شد

مرکز اطلاع رسانی ناجا با اعلام خبر رسمی سقوط این هواپیما و رد شایعات پیرامون مورد اصابت قرار گرفتن این پرنده، اسامی سرنشینان را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- سردار “صادقی” معاون ایمنی بازرسی کل ناجا
۲- سرهنگ “خرسند نیا” جمعی پلیس پیشگیری ناجا
۳- سرهنگ “درودگر” جمعی معاونت عملیات
۴- آقای طلوعی
۵- سرهنگ “فرخی” خلبان
۶- سرگرد “خلیل لو” کمک خلبان
۷- ستوان “قویدل” مهندس پرواز

منابع / تابناک – فارس – مهر