معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان

استاندار خوزستان زیر بار تمام مسایل رفت تا به مردم استان کمک کند

خورنا  :  علی عماد’ روزسه شنبه اظهار کرد: با شرایطی که از گذشته تاکنون متوجه خوزستان و مردم این استان بوده اعم از فشارها و سختی های جنگ تحمیلی، موضوع هایی مانند حمله صدام به کویت و حمله آمریکا به عراق و وجود جریان هایی مانند داعش تاثیرات روحی و روانی بر مردم این خطه گذاشته اند لذا دادن امتیازاتی چون تردد خودروهای پلاک اروند در تقویت روحیه مردم این استان تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

وی افزود: جنگ تحمیلی روحیه مردم خوزستان را مانند شیشه شکننده کرده است و استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت و رییس شورای تامین استان این نیاز را حس کرد تا به بازسازی روحیه مردم این استان بپردازد و بر همیتن اساس تردد خودروهای اروند را در تمامی استان آزاد کرد.

عماد گفت: استاندار خوزستان ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان را می شناسد و روحیات مردم را باور دارد و معتقد است که باید با دادن امتیازهایی این روحیه ترمیم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان اظهار کرد: حمایت دولت و مجلس از تصمیم استاندار خوزستان مبنی بر تردد خودروهای پلاک اروند در تمام نقاط استان کمکی به مردم این استان است.

وی افزود: استاندار خوزستان زیر بار تمام مسایل رفت تا به مردم استان کمک کند تا بتواند با یک سری امتیازها و امکانات مشکلات موجود در خوزستان را برطرف کرد.

عماد ادامه داد: برای نگهداشت جمعیت، حفظ روحیه مردم، ایجاد وحدت و جلب رضایت مندی مردم از این گونه امتیازها باید به مردم خوزستان داده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جناب آقای عمادمشکل ماجوانان خوزستان اشتغال است نه سوار شدن برخودروهای پلاک اروندازشمابرادربزرگوار میخواهم بجای پرداختن به این مسایل پیش پا افتاده که نه الویت است و نه دغدغه ،کمی هم بفکرحل مشکل اشتغال جوانان تحصیل کرده ای باشید که در آزمونهای استخدامی استانداری خوزستان در سال ۹۱ شرکت کرده و تاکنون بلا تکلیف مانده اند.
  • جواد معلومه دیکه زورش به تهرانیها نمیرسه به مردم مظلوم ابادان خرمشهر ظلم میکنه . این که شجاعت نیست . راست میگی برو از پایتخت امتیاز بگیر برای استان نه اینکه سرمایه گذار را از خرمشهر میکشی به اهواز . جوابی هم برای این سوالات مردم نداره .