فرماندار رامهرمز

برخی از مسئولان شهرستان نقش و وظیفه خود را به درستی امجام نمی دهند

خورنا  مصطفی سمالی امروز در رامهرمز اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای همه مسئولان و مردم دست به دست هم بدهند و در راستای تفکر، همدلی و هماهنگی گام بردارند می‌توانیم به حرکتی مثبت در زمینه فرهنگسازی در سطح شهرستان برسیم.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید بتوانند جامعه را به سمت آموزش و همکاری پایدار هدایت کنند تا با هماهنگی نهادهای مختلف بتوانیم در رشد فرهنگ جامعه حرف برای گفتن داشته باشیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان باید با شناسایی و همراهی همدیگر یک نهضت اجتماعی و خدماتی را در سطح شهرستان به‌وجود آورند تا در رشد فرهنگ جامعه موثر واقع شود.

سمالی افزود: در شهرستان سطح توقعات و انتظارات مردم بیش از آنچه که هست بوده و این حق مردم است و از آن طرف، مردم هم باید مسئولان را یاری دهند.

وی متذکر شد: برخی از مسئولان نقش و وظیفه خطیری که بر عهده‌شان است متاسفانه به درستی انجام نمی‌دهند و این باعث بروز مشکلات و نارضایتی مردم می‌شود.

سمالی در پایان گفت: وظیفه ماست که به مردم خدمت کنیم و این میسر نمی‌شود مگر با احساس تعهد به وظایف مسئولیت، لذا اگر مسئولی کوتاهی کرد و کارش را انجام نداد باید عذرش را شهرستان بخواهیم

منبع / فارس