شریعتی نماینده مردم بهبهان

وقتی ریزگردها و گرد و غبار به استان می آمد چه کسی به فریاد خوزستانی ها رسید؟

خورنا  :  شریعتی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:انتظار داشتیم دولت یک هدیه به مردم خوزستان بدهد خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان اسلام از کیان این کشور و از ماندن مردم در این کشور دفاع کرد.

وی افزود:آزادسازی تردد خودروهای اروند آن هم فقط در سطح استان برای مردم خوزستان که آن حماسه آفرینی ها را داشتندچیزی نیست، من سوالم ازدولت این است که وقتی ریزگردها و گرد و غبار به استان می آمد چه کسی به فریاد خوزستانی ها رسید؟ ولی وقتی ریزگردها به تهران آمد خودم شاهد آن بودم، شیر مجانی و ماسک مجانی در بعضی مناطق تهران توزیع کردند.

نماینده مردم بهبهان گفت:آیا مردم خوزستان که از کیان مملکت دفاع کرده اند برای شماره گذاری و مجوز تردد خودروها شایسته ی این خدمت کوچک استاندار محبوب و قدرتمند خوزستان نیستند؟ من به دولت می گویم هزینه های مردم خوزستان ۱٫۵ برابر هزینه های استان های خوش آب و هواست ما در خوزستان هزینه هایمان بالاست.

شریعتی ادامه داد:آیا این دولت باید از این مصوبه ایراد بگیرد؟ من توصیه می کنم به دولت – اگر اعلام کردند که تردد خودروها غیرقانونی است – حرف خود را پس بگیرند. امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که مردم خوزستان یک جایگاه ویژه دارند زیرا دِین خود را به اسلام ادا کردند ما دیگر بدهکار نیستیم ما حق داریم که این امتیاز را داشته باشیم.

نماینده مردم بهبهان عنوان کرد: مجلس نهم تمام تلاش خود را می کند که کشور از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و عمران و آبادانی به سمت و سویی برود که همه مردم در آسایش و رفاه به سر ببرند ما ناراحتیم از اینکه بچه های مردم بیکارند نزدیک به چهار میلیون نفر بیکار داریم و تقریباً همین تعداد هم فارغ التحصیل در آینده خواهیم داشت.

وی با تاکید بر ضروت تلاش دولت برای حل مشکل اشتغال گفت:باید دولت برنامه داشته باشد من از دولت می خواهم برنامه های اشتغال را ارائه کند دولت می تواند در وضعیت رکود هم این بیکاری را حل کند دولت می تواند با حل کردن رکود کشور را به وضعیتی برساند که پیامد آن رفاه و آسایش برای مردم باشد.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت:مشکل اساسی شهرستان های بهبهان، آغاجاری، زیدون و تشان مانند کل خوزستان بیکاری است ما جلسه مهمی را در خصوص پالایشگاه بیدبلند ۲ که سال هاست متوقف بوده با معاونین نفت و سهام داران خواهیم داشت امیدواریم پایان این جلسه با تصویب ساخت و تکمیل این پالایشگاه برای خوزستان همراه باشد.

 

منبع / رهیاب