دانشگاه پیام نور آبادان

۱۲ مهر است و درب دانشگاه پیام نور آبادان همچنان بسته / مسئولان باید پاسخگو باشند

خورنا امروز برخی از دانشجویان برای پیگیری برنامه دروس ترم اول سال تحصیلی جدید به دانشگاه پیام نور آبادان مراجعه کردند اما در عین ناباوری با درب بسته این دانشگاه مواجه شدند.

دانشجویان مراجعه کننده که با دیدن این صحنه شگفت زده شده بودند هر چه به در کوبیدند پاسخی دریافت نکردند وناچاراً  این مکان را ترک کردند.

گفته می شود علی یان رئیس دانشگاه پیام نور آبادان که به تازگی در مقطع دکترا پذیرفته شده ،  چند وقتی است در آبادان حضور ندارد.

اگر چه طبق معمول و بر حسب عادت نامعقول ، دانشجویان با تاخیر تقریباً یک ماهه بر سر کلاس درس حاضر می شوند اما کمتر دیده شده است که یک دانشگاه چنین تصمیم نادرستی را گرفته ودرب دانشگاه را بر روی مراجعین ببندد.

امیدواریم مسئولان این دانشگاه پاسخ قانع کننده ای در خصوص چنین اتفاقی ارائه دهند.

البته موضوع مهمتر در خصوص این دانشگاه به محل جدید آن بر می گردد.مکانی پشت سازمان منطقه آزاد اروند به نام دهکده بریم که به هیچ وجه مناسب یک دانشگاه نیست.این دانشگاه هیچ شباهتی به یک مکان علمی دانشگاهی ندارد و نیزارهای بلند اطراف و راه خاکی  این دانشگاه به آسانی این ادعا را ثابت می کند.

امیدوار بودیم سازمان منطقه آزاد پس از انتقال به اجبار این دانشگاه از منطقه ذوالفقاری به دهکده بریم ، به منظور رفاه حال دانشجویان ، تمهیداتی در نظر گیرد تا محیط امن ومناسب تری برای دانشجوبان ایجاد شود اما ظواهر امر نشان می دهد تاکنون  اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

 

منبع / رهیاب