مدیرکل سابق ارشاد خوزستان

چالش اصلی فرهنگ خوزستان، اقتصاد است

خورنا   حجت الاسلام سپهر مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان در خصوص وضعیت فرهنگی در استان اظهار داشت:خوزستان دارای پتانسل های متعدد و متنوعی در همه حوزه های فرهنگی هنری و دینی است فکر می کنم اگر امکانات باشد و مدیران فرهنگی ما جسارت به خرج دهند ما هیچ کمبود فرهنگی در استان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد:ما با همین هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری که امروز داریم می توانیم با برنامه ریزی و پشتیبانی انسانی و اقتصادی تمام خلاهای موجود فرهنگی را مرتفع کنیم.

سپهر گفت: این مدتی که در استان نبودم واز سایر استان ها دید و بازدید فرهنگی داشته ام استان ما از لحاظ فرهنگی نسبت به سایر استان ها ضعیف نیست و از وضعیت فرهنگی استان خوزستان ارزیابی مثبتی دارم.

وی ادامه دارد:با این مدیریت سیاسی و مدیریت دینی که با زعامت آیت الله جزایری در استان است که به شدت به کارجمعی اعتقاد دارد و از همه ظرفیت ها استفاده می کند آینده خوبی را برای خوزستان پیش بینی می کنم.

مدیرکل سابق ارشاد خوزستان تاکید کرد:آنچه مانع از شکوفایی فرهنگ در استان می شود مسائل اقتصادی است من چالش اصلی را اقتصاد فرهنگ و هنر می دانم که امیدوارم این مشکل در سطح کلان در کشور حل شود.

منبع / رهیاب