عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی

اگر آبی در کارون برای انتقال به سایر استان‌ها وجود دارد پس چرا شهرستان‌های استان خوزستان آب ندارند؟

خورنا  شکرخدا موسوی در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر همه تکلیف است با ابزار اقتصاد مقاومتی در برابر ویژه‌خواری، خودمانی‌سازی و بی‌عدالتی منطقه‌ای بایستند. هیچ مصلحتی جز مصلحت نظام نباید مبنا قرار گیرد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه رهبری به فرزندان انقلابی اجازه نمی‌دهد حتی یک گام از مذاکرات هسته‌ای عقب بنشینند، خطاب به روحانی، گفت: نتیجه تعامل شما با نخست‌وزیر انگلیس را دیدیم و ملت درباره آن قضاوت خواهند کرد، اما بدانید که ملت ایران اجازه تحقیر را به هیچ ظالمی نمی‌دهد.

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور پرسید: یک سال از عمر دولت شما گذشت چه گام مهمی برای اشتغال جوانان برداشتید؟ البته برخی وزارتخانه‌ها از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت جوانان زیادی را از کار بیکار کردند.

 

موسوی خطاب به وزیر نفت از وی پرسید: چرا مشکل ۳۰۰۰ جوان استخدام شده این وزارتخانه را حل نمی‌کنید؟ مردم می‌پرسند آیا مسئولان طعم بیکاری را چشیده‌اند؟

 

وی خطاب به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور متذکر شد: چرا مشکل آزمون استخدامی جوانان را حل نمی‌کنید؟ آیا این رفتار نقض غرض نیست؟

 

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتراض کرد که چرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است خودروهای با بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در منطقه آزاد اروند اجازه ندارند در خوزستان تردد کنند؟

 

موسوی خطاب به وزیر نیرو متذکر شد: مردم می‌پرسند اگر آبی در کارون برای انتقال به سایر استان‌ها وجود دارد پس چرا شهرستان‌های استان خوزستان آب ندارند؟ چرا پس از ۱۷ سال پول زمین‌های کشاورزی پرداخت نمی‌شود؟

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی گفت: نفت، استان خوزستان را آباد نکرد. امید مردم فقط به آب بود. اجازه ندهید که امید مردم به یاس مبدل شود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، گفت: آیا اطلاع دارید اتوبوس‌های شهر اهواز ۶۰۰ دستگاه کمتر از سایر کلان‌شهرهاست و ۲۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها نیز فاقد کولر هستند.

 

وی با بیان این که در یکی از سازمان‌های استان خوزستان به روحانیت توهین شده است از مسئولان خواست تا تصمیم خدایی و الهی در این زمینه اتخاذ کنند.

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شما که گفتید از رکود خارج شده‌ایم. اگر این ادعا درست است پس رونق اقتصادی کجاست و چرا وضعیت مردم بهبود نیفتاده است؟