حضرت آيت الله علي شفيعي

رسیدگی به مناطق محروم اهواز خواست نظام و مقام معظم رهبری است

خورنا

حضرت آیت الله علی شفیعی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه های محله ملاشیه شهرداری منطقه ۶ اهواز اظهار کرد: شهرداری به حل مشکلات آگاه است و برای مردم کار می کند. حل همه مشکلات به صورت همزمان امکان پذیر نیست. به هر حال شهرداری مشکلات فراوانی از جمله بودجه دارد ولی با وجود این مشکلات باز هم برای مردم کار کرده و به آنها خدمات می دهد.

وی افزود: همه مسئولان باید در خدمت مردم بوده و به آن ها خدمات ارائه می دهند. وقتی دعوتنامه شهرداری برای افتتاح این پروژه ها به دستمان رسید به خاطر اهمیت منطقه ملاشیه و علاقه به شهردار این دعوت را پذیرفتم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملاشیه جزو مناطق مهم شهر اهواز است و باید به آن رسیدگی شده و از آن مراقبت کرد. مردم این منطقه ولایتمدار و دوستدار نظام هستند. با توجه به  اینکه مسئولان ارشد نظام به ویژه مقام معظم رهبری بر خدمت رسانی به اینگونه مناطق تاکید دارند باید به آنها خدمات ارائه و رسیدگی شود.

شفیعی بیان کرد:‌ وظیفه مسئولان و متصدیان این است که رفاه و آسایش شهروندان را با هر قومیتی که هستند فراهم کنند چون همه با هم برادر و تحت پوشش نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در پایان گفت:‌ همیشه به استاندار قبلی و سایر دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به مناطق محروم توصیه شده است.

 بهسازی معابر خاکی عین دو با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، تکمیل جاده کمربندی ملاشیه و معابر دسترسی آن با اعتبار ۶ میلیارد ریال، پیاده رو سازی ضلع شمالی و جنوبی خیابان انقلاب با اعتبار سه میلیارد ریال و احداث پستیک دفع آب های سطحی خیابان ۶۸ متری با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از جمله پروژه های کلنگ زنی شده محله ملاشیه بود

منبع / مهر