صالحی

نصب دوربین اطراف دانشگاه ها

خورنا

سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: در سطح خوزستان در سال جاری نسبت به مدت ماشبه سال گذشته ۱۵ درصد در جرایم کاهش داشتیم و در سطح شهرستان مرکزی نیز ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

صالحی افزود: در سرقت از طلا فروشی های ۳۳ درصد، در سرقت از بانک صفر درصد، در سرقت از منزل ۱۳ درصد، در سرقت موتور سیکلت ۹ درصد، در کیف قاپی ۳۵ درصد، در سرقت از اماکن ۱۲ درصد و در سرقت از وسایل خودرو ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه کشفیات نیز در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴۲ درصد در بخش مواد مخدر، ۱۷۳ درصد در بخش محترقه و دو درصد در بخش سوخت افزایش کشف داشته ایم.

صالحی افزود: از زمان تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت نیر چهار هزار و ۸۳۴ مورد بازدید از واحد های صنفی را در دستور کار داشتیم که از این تعداد یک هزارو ۸۸۰ مورد را تذکر داده و ۴۶۳ واحد صنفی نیز پلمپ شدند.

نصب دوربین اطراف دانشگاه ها

جانشین نیروی انتظامی استان خوزستان در خصوص اقدامات نیروی انتظامی استان در زمینه نصب دوربین های مدار بسته گفت: تاکنون ۵۵۱ مورد نصب دوربین در استان داشتیم که ۱۹۷ مورد آن در ادارات و دستگاه های دولتی بوده است. در در بخش ضایعات ۱۰۵ مورد و در مجتمع های تجاری ۱۲ مورد نصب داشتیم و قرار است در اطراف بازار و دانشگاه ها نیز دوربین نصب شود.

صالحی ادامه داد: همچنین در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز چهار مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده را در دستور کار داشتیم که در مجموع، یک هزار و ۹۱۴ نفر دستگیری داشتیم و دو هزار و ۸۹۵ فقره سرقت کشف شد. در این چهار طرح ۱۲۸ دستگاه خودرو، ۴۷۱ دستگاه موتورسیکلت، ۴۷۷ محتویات و ۱۲۵ مورد موبایل قاپی کشف شد