سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان

مردم خانه ها را معدن طلا و دلار کرده اند !!!

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان امروز در نشت خبری با اهل رسانه اظهار داشت:شرایط اقتصادی در سال ۹۱ و ۹۲ ،تشدید تحریم ها و سوءمدیریت ها دست به دست هم داد تا وضعیت معیشت مردم سخت شود و این بهم خوردگی اوضاع موجب شد تا جرم سرقت در همه کشور افزایش پیدا کند خوزستان بیش از ۷۳ درصد از سرقت های در استان در قالب سرقت های خرد یعنی قوت لایموت بوده است.

وی افزود:در ۱۴ استان کشور از جمله خوزستان قرارگاه سرقت در سال ۹۳ راه اندازی شد بخشی از قرارگاه برای رسیدگی به اموری بود که شاید مورد غفلت ما قرار گرفته شد تمام تلاش خود را در درون سازمان برای این موضوع انجام دادیم در بخش دیگر دنبال این بود تا بتوانیم اقداماتی انجام دهیم تا در کاهش سرقت نقش داشته باشد.

اسحاقی تاکید کرد:مردم امروز خانه ها را معدن طلا و دلار کرده اند گاهی وقتها خانه هایی را دزد می زند ما خودمان تعجب می کنیم که چرا این همه طلا در یک خانه وجود دارد؟طبیعی است با این کارها سارقین میل به سرقت از خانه ها را پیدا می کنند.

وی ادامه داد:باید فرهنگ استفاده از صندوق امانت را بین مردم ترویج داد با بانکها در همین رابطه جلسه گذاشته ایم باید مردم را آموزش دهیم که اگر کسی در صندق امانات وسایل گران بهای خود را گذاشت جز خودش هیچ کس از آن خبر دار نخواهد شد وبیمه و مالیات و دارایی مطلع نخواهند شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد:در ۶ ماهه اول سال ضمن اینکه توانسته ایم سرقت را در استان کنترل و رشد آن را متوقف کنیم خوشبختانه شاهد کاهش جرم سرقت در خوزستان بوده ایم.