مهدی عساکره عضو شورای شهر خرمشهر :

عضو شورای شهر خرمشهر از ارسال سوالاتی به شهردار این شهر خبر داد

عضو شورای شهر خرمشهر از ارسال سوالاتی به شهردار این شهر در خصوص وضعیت شهر و عدم دریافت پاسخ قانع کننده شهردار در این باره خبر داد.

مهدی عساکره عنوان کرد: طبق مواد قانون شوراها، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی و همچنین تذکر و سوال به منظور رفع ابهامات و نظارت بیشتر بر اوضاع و احوال شهر از وظایف شورای شهر است.

وی افزود: بر این اساس در ماهی که گذشت ۱۹ سوال در خصوص دغدغه های فکری همشهریان را در قالب هفت بخش تحویل رئیس شورای شهر خرمشهر داده و از رئیس شورا درخواست کردم که سوالات مطروحه را به سمع شهردار رسانده و پاسخ به آنها در ظرف مدت قانونی انجام شود.

عضو شورای شهر خرمشهر به سوالات ارسال شده به شهردار خرمشهر اشاره کرد و گفت: آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، نزدیک شدن به فصل بارندگی، کار فرهنگی و اجتماعی شهری، خدمات عمومی و رفاهی، عدم رعایت ماده سه آیین نامه اجرایی شرایط احراز سمت شهردار، شرکت در شوراهای مهم شهرستان و تمکین به مصوبات این شوراها، ابهامات پروژه های شهری از سوالاتی است که در اختیار شهردار خرمشهر قرار گرفت.

عساکره تصریح کرد: متاسفانه به جز دو الی سه مورد از سوی شهردار به مابقی سوالات جواب قانع کننده ای داده نشد.

وی در پایان اظهار کرد: در جلسه ای که اخیرا با حضور وزیر کشور و شهرداران کلان شهرهای ایران نیز برگزار شد شاهد و ناظر نارضایتی درد آور و تاسف برانگیز یکی از شهروندان خرمشهری در خصوص سیاستگذاری غلط شورا و شهرداری بودیم که روز گذشته با ارسال درخواست و دعوت از شهردار برای حضور در صحن شورای شهر در خصوص سوالات مطروحه بحث و گفتگو دقیق تری به منظور رفع ابهامات صورت پذیرد