امام جمعه آبادان :

مردم آبادان به واسطه حفاری‌های متعدد و رها شده در سطح شهر به لحاظ روانی و روحی دچار مشکل شده‌اند

 حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بررسی روند اجرای طرح گازرسانی به شهرستان آبادان، مشکلات احتمالی، ارائه راهکارهای رفع مشکلات و سرعت بخشی بر روند انجام کارها در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: نباید در مسائل و موضوعات کاری مرتبط با حب و بغض‌ها با آن گره بخورند.

وی با تاکید بر تلاش مسئولان برای گره‌گشایی از مسائلی که مردم با آن درگیر هستند همچون گاز، آب و فاضلاب اضافه کرد: با توجه به همگرایی میان نمایندگان، شورا و فرمانداری نباید تحت هیچ عنوان موضوعات مربوط به مردم با مسائل شخصی گره بخورد.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در پروژه‌هایی که نفع مردمی در بردارد چنانچه نیاز به دریافت مجوز آنهم با بازده زمانی زیاد باشد از همان ابتدا این کار انجام شود و نباید به بهانه نبود مجوز از انجام و ادامه کار خودداری کنیم.

ابراهیمی‌پور یادآور شد: در زمان حاضر مردم این شهر به اندازه کافی از آلودگی ناشی از پتروشیمی و پالایشگاه متضرر می‌شوند در بسیاری از مواقع، این آلودگی‌ها را بر فضای منازل می‌توان دید و پس دیگر سعی نکنید که بیش از این دردسر مردم را زیادتر کنید.

وی گفت: مردم آبادان مدت‌های مدیدی است که به واسطه حفاری‌های متعدد و رها شده در سطح شهر به لحاظ روانی و روحی دچار مشکل شده‌اند.

امام جمعه آبادان در پایان با تاکید بر موضوع زمانبندی اجرای پروژه‌ها افزود: کارها باید به طور جهادی و بر اساس یک جدول زمانبندی شده و هماهنگ با سایر دستگاه‌های مرتبط انجام گیرد