اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های گردشگری خوزستان

خورنا : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری در استان خبر داد.
افشین حیدری اظهار کرد: همه ساله ۲۷ سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری در کشور گرامی داشته می‌شود و این روز فرصت مناسبی برای تجلیل از فعالان این عرصه در استان است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
حیدری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مراسم گفت: قرار است مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری روز شنبه ۵ تا ۱۲ مهرماه در هتل پارس برگزار ‌شود و از فعالان عرصه گردشگری و سرمایه‌گذاران در این زمینه تجلیل خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در این مراسم استانداری خوزستان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و شهرداری کلان شهر اهواز مشارکت فعال دارند.
وی با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی پویا و توانمند است، تاکید کرد: گردشگری صنعتی است که می‌توان در آن با حداقل اعتبار و سرمایه ایجاد اشتغال کرد و برای کشور ارزآور بود.
حیدری خاطر نشان کرد: گردشگری از جمله صنایعی نیست که برای راه‌اندازی نیاز به خروج ارز داشته باشد و تنها نیاز به اهتمام ویژه و توجه به زیرساخت‌ها دارد که در این زمینه در خوزستان گام‌های خوبی برداشته شده است.
حیدری در پایان تاکید کرد: اهتمام ویژه استاندار خوزستان به بخش گردشگری نشان از دید بلند ایشان به این صنعت درآمدزا و اشتغالزا است و تاکنون نظرات کاربردی استاندار در بخش گردشگر چراغ راه این اداره کل بوده است