برگزاری مراسم تودیع و معارفه ی شهردار جدید اندیمشک

خورنا : مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان صبح روز چهارشنبه در آیینی ˈمحمدرضا پاپی ˈ را به عنوان شهردار جدید اندیمشک معرفی کرد.

پیمان کاظمی نژاد ‘ در آئین معارفه شهردار جدید اندیمشک در تالار فرهنگ این شهر ، عدم تفاهم بین اعضای شوراهای اسلامی را عامل بسیاری از مشکلات در شهرداری ها دانست و گفت: جابجایی مکرر شهرداران در زمان کوتاه آفتی است که به مدیریت شهری آسیب وارد کرده است.

وی گفت:شوراها در رفع مسائل و مشکلات وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند و باید در انجام وظایف محوله نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

کاظمی نژاد یکی از مهمترین امور را نهادینه شدن قانون بیان کرد و افزود: قانون اولویت اول در تمام کارها و خدمات می باشد.

وی با بیان اینکه در انتخاب شهرداران و وظایف شوراها هیچگونه دخالتی اعمال نمی شود اظهار داشت:شورا به عنوان عصاره جمهوریت نظام وظیفه انتخاب شهردار را برعهده دارد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان با تایید وضعیت بحرانی شهرداری اندیمشک افزود:اندیمشک شهری با سابقه فرهنگی و علمی بوده که باید با تلاش جهادی چهره این شهر را در شان مردم آن ساخت و باید به گونه ای عمل کرد تا مردم از وضعیت خدمات شهری راضی باشند.

وی نسبت به رعایت بخشنامه ها و مقررات مربوط به جذب نیروی انسانی ،خودداری از هزینه های خارج از بودجه مصوب و اجرای وظایف و احیا حق عمران شهرداری ها تاکید کرد.

امام جمعه اندیمشک نیز گفت:هر فردی در هر قد و اندازه مدیریتی که در جایگاه شهردار قرار می گیرد ابتدا باید خود را حفظ کند و در حواشی وارد نشود.

حجت الاسلام ‘ نعمت اله خدامی ‘ افزود:پشتوانه فکری و همفکری با افراد صاحب نظر و متخصص نیز باید در کنار توان ،تجربه و کارایی شهردار قرار گیرد تا به موفقیت وی منجر شود.

وی افزود:راه اشتباه گذشته نباید تکرار شود ضمن اینکه اخراج نیرو راه حل رفع مشکلات نبوده بلکه باید با ارایه راهکار مناسب نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.

امام جمعه اندیمشک افزود:خدمت به مردم ،عمل به وظایف،پرهیز از انگیزه های سیاسی ،جلوگیری از قانون فروشی و توجه به نیازها و خواسته های شهری باید در اولویت کار شهردار و شورای اسلامی شهر باشد.

فرماندار اندیمشک نیز با اشاره به ساختار و مشکلات شهرداری اندیمشک گفت:این شهرداری در وضعیت نامناسبی به سر می برد که نیازمند توجه است.

‘حمیدرضا گودرزی ‘ افزود:بدهی مالی سنگین این شهرداری و نیروی مازاد خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک نیز مبارزه با فساد و زمین خواری را از مهمترین اهداف این شورا بر شمرد و گفت:ویژگی بارز اعضای شورای اسلامی این شهر سلامت نفس ، قناعت و صداقت است.

حجت الاسلام ‘فضل اله باقری’ از شهردار جدید خواست برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را برای رفع مشکلات شهر ارائه کند ضمن اینکه رقم دقیق بدهی شهرداری اندیمشک محاسبه و اعلام شود.

حجت الاسلام باقری افزود:در آستانه فصل بارندگی لایروبی جداول ، جمع آوری زباله و رسیدگی به فضای سبز باید در برنامه های کوتاه مدت شهرداری لحاظ شود.

‘ محمدرضا پاپی ‘ شهردار جدید اندیمشک پیش از این عضو شورای اسلامی این شهر بود.