محکومیت قطعی و انفصال از خدمات حساس دولتی ۹ نفر از کارکنان شهرداری‌های خوزستان

خورنا : حکومیت قطعی و انفصال از خدمات حساس دولتی ۹ نفر از کارکنان شهرداری‌های خوزستان  اعلام گردید .

با پیگیری‌های اداره بازرسی استان خوزستان و حضور در جلسات هیئت تخلفات استانداری این استان، آراء قطعی محکومیت تمامی متخلفان معرفی شده صادر شد.

در این احکام ۹  نفر از کارکنان شهرداری‌های ماهشهر، سوسنگرد، اندیمشک، رامشیر و بندر امام خمینی(ره) به دلیل ارتکاب برخی تخلفات محکوم شدند.

در آراء مذکور تنزل مقام و محرومیت از انتصاب به پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی دیده می‌شود که این اشخاص با صدور حکم  قطعی صادره توسط دادگاه  محکوم و از منصب منفصل شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس از این کارکنان رشوه خوار فراوان وجود داره فقط همت میخواد که آنها را به سزای اعمالشان برسانند مخصوصا" تو شهرداری ماهشهر ......
  • رضا سلام ودرودفراوان برشهرداربندرامام خمینی جناب اقای دکترگلمرادی که درمدت کمی که مشغول کارشده اقدامات بسیارعالی درشهرانجام داده است وعقب ماندگی۸۰ساله شهررادرحال انجام است,شهرداران قبلی وفعلی شهرهای دیگربیایندوازایشان یادبگیرند.
  • اميد سلام یک سوال ازشهرداران پیشین سربندرمثلااقای مطوری دارم ایانبایدشمادرمقابل شهروندان وشهردارفعلی سربندرتعظیم, عذرخواهی وازمردم حلال طلبی کنید؟این دنیابهتره حق الناس حل بشه یامیخواین بزاریدبرای اخرت؟هرطورصلاح میدونید!