مسابقات تکواندوی قهرمانی اندیمشک برگزار شد

خورنا : به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواهر گرامی شان حضرت فاطمۀ معصومه(س) و گرامیداشت دهۀ کرامت، یک دوره مسابقات قهرمانی تکواندو در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش اری ترین؛ این مسابقات در ۱۰ وزن و با شعار «حجاب مصونیت است نه محدودیت» و با هدف سنجش و افزایش سطح کیفی هنرجویان این رشته برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندوی اندیمشک در گفتگو با اری ترین با اعلام این مطلب که تکواندوکاران دختر از باشگاه های یاس مدینه ، میلاد، فریاد، پدیده، کوی لور، بسحاق و راه آهن اندیمشک در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند سطح کیفی این رقابت ها را مطلوب عنوان کرد.

«علی قلاوند» افزود: در رده خردسالان آرینا کریمی، « بهناز کیامحمدی»، «عسل حیدرپور» و «عسل بهدادی» همگی از باشگاه میلاد مقام نخست را به دست آورده و «نرگس صحرایی» از باشگاه بسحاق، «مبینا میردریکوند» و «کیمیا خادمی» از باشگاه کوی لور دوم شده و «یلدا ابراهیمی»  از باشگاه پدیده به مقام سوم دست یافتند.

رئیس هیئت تکواندو همچنین گفت: در مسابقات ردۀ نونهالان «سارا میزبان» و «آیدا معتمدی» از باشگاه میلاد و «شیلا محمدی خواه»، «نرگس میرعالی» و «فاطمه پاپی» از باشگاه کوی لور مقام نخست را کسب کرده و «شادی منفرد»، «فاطمه میرزاوند» و «فاطمه نادری» از باشگاه کوی لور و «حدیث بخشی» از باشگاه یاس مدینه به مقام دوم دست یافته و همچنین «پریا نظری» از باشگاه کوی لور و نگین شهاوندی از باشگاه پدیده مقام سوم را از آن خود کردند.

قلاوند در خصوص نتایج ردۀ نوجوانان نیز گفت: «فاطمه معتمدی» از باشگاه میلاد، «شیرین منفرد»، «فاطمه شیخ آزادی» و «رها رشیدی» از باشگاه کوی لور مقام اول این رده را در این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.