شکرگزاری فعالان فرهنگی اندیمشک به مناسبت سلامتی رهبر معظم انقلاب

خورنا : رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از شکرگزاری فعالان فرهنگی و مردم ولایتمدار  اندیمشک در دعای توسل و مراسم زیارت عاشورا درجوار شهدای گمنام این شهرستان با حضور فعالان انون های فرهنگی تبلیغی خبرداد.

ب حجت‌الاسلام سعید علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از شکرگزاری فعالان فرهنگی و مردم ولایتمدار اندیمشک در دعای توسل و در دویست و بیست و هفتمین مراسم زیارت عاشورا که درجوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام با حضور کانون های فرهنگی تبلیغی این شهرستان برگزار شد، خبرداد.

وی گفت: قبل ازقرائت زیارت عاشورا، فعالان فرهنگی   با قرائت دعای توسل و استعانت از درگاه خداوند متعال بهبودی و سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک پس از قرائت دعای توسل و زیارت پرفیض عاشورا، طی سخنانی از همه ی مردم ولایتمدار این شهرستان که با قرائت دعا و ختم صلوات برای سلامتی وجود ذی قیمت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و شکرگزاری ازاین نعمت بزرگ الهی تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بیان داشت: خدا را شاکریم که نظام اسلامی ایران با هدایت های پبامبرگونه رهبر معظم انقلاب، تبدیل به یک قدرت مهم در دنیا شده است و با توانمندی فرزندان انقلاب اسلامی، ارکان صهیونیزم جهانی وشیطان بزرگ امریکای جهانخوار به لرزه در آمده است تا جایی که کسینجر سیاستمدار کهنه‌کار آمریکایی رسما اعلام می‌کند که حکومت اسلامی ایران در حال شکلگیری و تبدیل به یک امپراتوری قوی در آسیا است و ملت های مسلمان را تحت سیطره خود قرار داده است و خطر ایران از گروه داعش بیشتر است.

وی تأکید کرد: که نظام اسلامی ایران در پی کشور گشایی و برقراری حکومت های دست نشانده نیست بلکه بدنبال ایجاد وحدت بین مسلمین و خود باوری آنان است و بالطبع مقابله با ظلم و ستم و نیز سیطره امریکا و اورپا را در غرب آسیا برای خود واجب میداند.

حجت‌الاسلام سعید علیپور تصریح کرد: رمز موفقیت جامعه اسلامی ایران، تبعیّت از ولایت مطلقه فقیه و تحمل فشارها وتحریم های اقتصادی است که به لطف خدا این امر با درایت، شجاعت و هدایت های رهبر معظم انقلاب و آگاهی آحاد ملت ایران اسلامی محقق شده است.

وی اظهار داشت: اگر امروز در صحنه های مختلف علمی، فناوری، صنعتی، انرژی هسته ای، نظامی و صنعت هوا فضا و… موفقیتی کسب کرده ایم و در دنیا سرافرازیم، تمام اینها مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید از این دستاورد عظیم، با عمل به وصایای شهدا و امام راحل محافظت کنیم.

در ادامه مراسم به مناسبت میلاد امام علی ابن موسی الرضا(ع)، مداح اهل البیت مهراب سراج الدین در وصف این امام رئوف مولودی خوانی کرد و در پایان با توزیع شیرینی از حضار پذیرایی شد.

گفتنی است مراسم رفیض زیارت عاشورا دوشنبه شبها بصورت هفتگی به همت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک و با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود.