مشکلات بخش گردشگری اندیمشک بررسی شد

خورنا : در حاشیه تجهیز کارگاه اجرای فاز دوم عملیات ساختمانی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شهرک مدنی و کلنگ زنی کمپینگ گردشگری ستاره جنوب جلسه ای با حضور فردین بیگدلی قائم مقام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و ایزدمهر مدیر میراث فرهنگی اندیمشک برگزار شد.

در این جلسه وضعیت هتل بزرگ و مجتمع گردشگری اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.

فردین بیگدلی: اندیمشک در ورودی استان خوزستان قرار دارد و رفع مشکلات اقامتی و پذیرایی شهرستان در اولویت کاری ما قرار دارد و به همین منظور موضوع هتل بزرگ را از طریق سرپرستی بانک ملی حل و فصل خواهیم کرد. شایان ذکر است هتل بزرگ سه ستاره اندیمشک در چهار طبقه، ۵۲ اتاق، ۱۲۰ تخت و مساحت ۶۳۰۰ متر مربع مدت سه سال است بعلت عدم پرداخت بدهی معوقه به بانک با حکم دادگستری پلمپ و به تملک بانک ملی درآمده است.

قائم مقام مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان پس از بازدید از مجتمع گردشگری اندیمشک با تاکید بر تکمیل پروژه بر تامین منافع میراث فرهنگی از قبل اجرای این طرح تاکید کرد. وی افزود: موضوع تملک اراضی اجرای طرح مجتمع جهت اجرای پروژه های جدیدی که طبق طرح مطالعاتی آن در نظر گرفته شده از طریق اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

بیگدلی خاطرنشان کرد: اراضی فوق در سال ۸۷ جهت ساخت مجتمع گردشگری اندیمشک به این اداره کل واگذار شده است و در این رابطه برنامه ریزیهای دقیق و فراوانی در دست اقدام می باشد.