مدیر شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک: طرح تحول سلامت باعث رضایتمندی مردم شده که کار بسیاربزرگی است

خورنا : دکتر احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک گفت:طرح تحول سلامت باعث رضایتمندی مردم شده که کار بسیاربزرگی است و با همکاری تمامی همکاران خوب پیش می رود . با اجرایی شدن این طرح برای اولین بار عدالت در سلامت ایجاد شود و تجهیزات پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بطور عادلانه توزیع می شود.

دکتر مجیدی افزود: در ۳۵ سال اخیر احساس می کنم اندیمشک که دروازه ورودی استان است نادیده گرفته شده است و آن امکانات و تجهیزات که نیاز است به ورودی استان داده نشده است و ازاین امکانات محروم بودیم که خوشبختانه با توجه به اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت که طرح بسیار خوب و عادلانه و جا معی است هیچ شهر و شهرستانی و استانی از چشم پنهان نمی ماند و پول و اعتباری که درخصوص این طرح داده می شود برای همان مکان تعریف شده است .

هچنین وی اظهار داشت:این طرح در تمام شهرستانهای کمترتوسعه یافته درحال اجرا می باشد که باعث توسعه و پیشرفت آنها می شود . برنامه زایمان طبیعی که در اکثر شهرها درحال اجراء است دربیمارستان امام علی (ع) اندیمشک نیز درحال اجراء است و با موفقیت درحال پیشرفت است که دراین مورد هم گامهای بسیار خوبی برداشته شده است .

ایشان در پایان خاطر نشان کرد:سال ۹۳ سال بهداشت است که با طرح تحول نظام سلامت مشکلات تجهیزات پزشکی و خدمات بهداشتی درحال برطرف شدن است و مردم می توانند استفاده خوبی از آنها داشته باشند .