مسکن‌مهر اندیمشک مشکل کمی و کیفی دارد

خورنا  : فرماندار اندیمشک گفت: پروژه‌های مسکن‌مهر شهرستان مشکلات کیفی و کمی دارد و در حال حاضر بیشترین مشکلات مردمی و انتقادی مطرح مربوط به پروژه‌های مسکن‌مهر است.

حمیدرضا گودرزی اظهارکرد: جانمایی پروژه‌های مسکن‌مهر مناسب و صحیح نبوده است که این مساله دسترسی به تاسیسات آب، برق و مخابرات را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: سایت‌های مسکن‌مهر ما شامل کوی امیر، کوی ولایت و کوی جانبازان است که ۷۴۰ واحد در کوی امیر و حدود ۱۰۰۰ واحد در مناطق کوی ولایت و جانبازان ساخته می‌شود.

گودرزی تصریح‌کرد: برای سایت کوی امیر اخیرا جلسه‌ای تشکیل شده که قرار بر این است مشکل آب و فاضلاب، برق و گاز واحدهای فاز یک آن تا پایان شهریورماه حل شود.

فرماندار اندیمشک عنوان‌کرد:‌ فعلا حل مشکلات فاز یک آن در اولویت است و فاز دوم آن مشکلات بیشتری دارد که جداگانه باید پیگیری شود و شرکت‌های خدمات‌رسان قول داده‌اند که مشکلات تاسیساتی فاز یک را حل کنند.

وی ادامه‌داد: مسایل و مشکلات کوی ولایت و کوی جانبازان، مسایل حقوقی است؛ به عنوان مثال تعداد متقاضیان ثبت‌نام کرده بیشتر از تعداد واحدهای مسکن مهر است که نیاز است این مشکل رفع شود زیرا برای متقاضیان، واحد مسکونی وجود ندارد و کسی پاسخگوی آن‌ها نیست.

گودرزی افزود: مسئول این مشکلات تعاونی‌ها بوده‌اند و ما نمی‌دانیم برای کمبود خانه متقاضیان چه اقدامی انجام دهیم. ما به دنبال این هستیم که به نحوی مشکلات واحدهای مسکن‌مهر را حل کنیم و این واحدها سریعتر تعیین تکلیف شوند.

وی بیان‌کرد: ‌اصل قضیه این است که کمیت و کیفیت و استانداردها در ساخت واحدهای مسکن مهر اندیمشک رعایت نشده است و ما انتظار داریم که از طریق تخصیص برخی اعتبارات استانیدر جهت ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات آب، برق، گاز و مخابرات واحدهای مسکن‌مهر به شهرستان کمک شود.

گودرزی در ادامه نسبت به از ریل خارج شدن قطارها در مسیر لرستان ـ خوزستان اعلام نگرانی کرد و گفت: نگران هستیم که به جای قطار باری، قطار مسافری از ریل خارج شود و مشکلاتی را به بار آورد؛ انتظار داریم مسوولان راه آهن کنترل و نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند زیرا از ریل خارج شدن قطارها در این محور به دفعات اتفاق افتاده است.

: