نماینده مردم اندیشمک به من قول پاداش دو میلیونی داده بود اما پس از این قول به یک باره ناپدید شد

خورنا:سعید عبدولی قهرمان کشتی فرنگی جهان از وعده‌های عملی نشده نماینده مجلس شهرش انتقاد کرد.

سعید عبدولی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: من در چندین دوره مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی مدال کسب کرده‌ام و در سه دوره مسابقات جهانی ستاره مسابقات شدم اما حتی یک بار هم هیچ کس از من یک تشکر خشک و خالی نکرد. حتی زمانی که در المپیک مصدوم شدم کسی نیامد که بگوید تو هم برای تیم ملی زحمت کشیده‌ای و از من قدردانی کند.
fffffff
قهرمان سال ۲۰۱۱ جهانادامه داد: نماینده مردم اندیشمک در مجلس شورای اسلامی به من قول پاداش دو میلیونی داده بود اما پس از این قول به یک باره ناپدید شد و از او خبری نشد تا اینکه یک روز در جمع مسئولان در خانه ما، دوباره قول داد که یک زمین برایم تهیه کند که پس از آن دوباره تا به امروز خبری از او نیست. او رفت و دیگر پیدایش نشد. فقط به او می‌گویم امیدوارم دیگر هیچ وقت در کنار من حضور پیدا نکنی!

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ همچنین گفت: متاسفانه کسی به ما اهمیت نمی‌دهد اما برخی ها که هیچ کاری برای کشتی نکرده اند با ارتباط با برخی ها سود زیادی را به جیب می‌زنند اما حق من کشتی گیری که سالها زحمت کشیده ام و خرج چند خانواده را می‌دهم را نمی‌دهند.

عبدولی درباره اخراج مربی‌اش، مهرداد اسفندیاری‌فر از اردوی تیم ملی فرنگی گفت: با او بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم و مسئولان تیم ملی فرنگی باید رفتار بهتری با مربیان سازنده ای چون او داشته باشند. من، اخباری و کریم‌فر از شاگردان اسفندیاری‌فر هستیم. هرچند محمدی و هاشم‌زاده از کشتی‌گیران خوب محسوب می‌شدند و در مربیگری نیز سابقه دارند اما ما با مربی خود بهتر کار می‌کنیم و می‌توانیم در کنار او نتایج بهتری را برای کشورمان کسب کنیم. امیدوارم مسئولان فدراسیون کشتی در این باره چاره‌ای بیندیشند تا این مشکل حل شود.

عبدولی درباره درگیری حسن بابک با اسفندیاری‌فر نیز گفت: دیگر داد و بیداد کردن در فدراسیون کشتی جایی ندارد. به اعتقادم باید با مربیان سازنده‌ای چون اسفندیاری‌فر بسیار بهتر از این‌ها برخورد شود و نباید بی احترامی صورت گیرد. من بیش از این نمی‌خواهم درباره این مساله اظهارنظر کنم چرا که ممکن است تیم ملی در آستانه مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی با حاشیه‌هایی روبرو شود.

ملی پوش وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بازیهای آسیایی، در پایان گفت: خدا را شکر با انجام تمرینات منسجم و پرفشاری که داشتم از آمادگی خوبی برخوردار هستم و ان شا الله بتوانم مزد زحماتم را با کسب مدال طلای بازیهای آسیایی بگیرم و پرچم پرافتخار کشورم را در کره جنوبی به اهتزاز در آورم.