امام جمعه اندیمشک:ولایتمداری عملی از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر بود

خورنا : امام جمعه اندیمشک گفت: ولایتمداری عملی، دوری از اشرافیت و خدمت حداکثری به مردم از شاخصه‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر بوده است.حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهار کرد: ولایتمداری عملی در کنار ساده‌زیستی و خدمت حداکثری به مردم از شاخصه‌های اصلی این شهیدان والامقام است.

وی افزود: این عوامل باعث شده که این دو شهید بزرگوار به عنوان نماد خدمتگزاری به مردم در جامعه محسوب شوند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و کشتار کودکان و زنان این منطقه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و انجام این حملات ناشی از خوی ددمنشی و جنایاتکارانه این رژیم جعلی و متجاوز است.

خدامی اضافه کرد: امروز مردم همه شهرهای ایران در کنار مردم مظلوم غزه هستند و این در حالی است که مردم دیگر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی نیز باید در دفاع از مردم غزه حضور داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: زنان، جوانان و کودکان غزه مردم بی‌دفاعی هستند که نیاز به یاری دارند و نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت بود.

وی در پایان با تبریک یکم شهریور ماه و روز پزشک به خادمان مردم در عرصه شبکه سلامت عنوان کرد: پزشکان ما باید با تاسی به سیره علما و اطبای اهل معرفت و معنویت، آنان را الگوی خود در خدمت‌رسانی به مردم قرار دهند تا بتوانند در خدمتشان موفق باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، مردم ولایت‌مدار اندیمشک در هوای گرم و شرجی امروز، پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی از مصلای جمعه تا میدان راه‌آهن با سر دادن شعار علیه دولت غاصب و جعلی اسرائیل و حامیان غربی جنایات ضد بشری، ظلم رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه را محکوم کردند.

راهپیمایان اندیمشکی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه مردم بی‌دفاع غزه خواستار پایان جنگ و خونریزی و جلوگیری از کشتار مردم مظلوم به خصوص زنان و کودکان در غزه شدند.