پیام فرماندار اندیمشک به مناسبت ۲۶ مرداد ماه

خورنا : به گزارش روابط عمومی فرمانداری،مهندس گودرزی فرماندار اندیمشک طی پیامی سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی را به این سرافرازان میهن اسلامی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

به یقین کسانی که گفتند :پرورگار ما خداوند یگانه است .سپس استقامت کردند،فرشتگان بر آنان نازل می شوند که”نترسید و غمگین مباشید،و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شد است”سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده اند: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی اند و آزادگان جهان آن را زمزمه می کنند». آری، آنان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه آن ها دور از هرگونه وابستگی ها و دل بستگی ها بودند و ندای آزادمردی را به گوش همه جهانیان رساندند.
۲۶ مرداد سالروز بازگشت پرافتخار آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی ،موهبتی بود وصف‌ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد .به حق این روز روز غرور و فخر ملی برای همه ما است.روزی که با نام و یاد انسان هایی بزرگ و دلیرمردانی استوار عجین شده است.

بی شک بیست و ششم مردادماه هر سال یاآور پایداری مردان و زنان وارسته و از جان گذشته ای است که در نبرد حق و باطل در راستای ارزش های اسلامی و انسانی استوار و پر استقامت جنگیدند.

آزادگان براستی راویان ارزشمند سالهای دفاع مقدس و الگوهایی ماندگار در عرصه آزادگی و مقاومت اند…

بوسته می زنیم بر دستان آزادگان بزرگی که در راه اسلام و انقلاب رشادتی ماندگار داشته و نام خود را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت کردند….