نماینده ی اندمشک : وزیر علوم احتمالا چهارشنبه بر کنار می شود

خورنا : صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در خصوص سرانجام استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه گفت:وزیر علوم احتمال قوی روز چهارشنبه برکنار می شود.
وی در گفت و گو با رهیاب نیوز با بر شمردن ویژگی های که وزیر علوم بعدی باید داشته باشد تاکید کرد:وزیر بعدی علوم باید دیندار ، پایبند به ارزش ها و ولایتمدار باشد و کسانی را در وزارت علوم منصوب کنند که خداترس باشند وزیر بعدی علوم باید دغدغه اش انقلاب باشد نه دغدغه های شخصی.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به اینکه چرا نمایندگان و مجلس به دنبال استیضاح وزیر علوم هستند گفت:حق نمایندگان این است که از وزرا سوال بپرسند یا آنها را استیضاح کنند این جزو وظایف اصلی نمایندگان است الان چندین ماه است این استیضاح تحویل هیات رئیسه مجلس داده شده است اما چند روز پیش ان را اعلام وصول کردند چرا اینقدر اعلام وصول طول کشید دلیل آن این است که مجلس می خواست برای اصلاح مسائلی به وزیر فرصت دهد.

وی افزود: اقای لاریجانی و دیگر نمایندگان رایزنی هایی با اقای وزیر و نمایندگانی که استیضاح را امضا کردند داشتند ولی نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند چرا که فرجی دانا به وعده های که وقت رای گرفتن در مجلس داده بود عمل نکرد.

دارایی گفت:وزیر باید بداند امانتی بر دوش نمایندگان است با اینکه خیلی به او وقت داده شد ولی وی به تذکرات نمایندگان در این فرصت یک ماهه هم اهمیت نداد و با اقدامات خود برای دولت حاشیه درست کرد.