فراموشی حقوق مشترکین در کیفیت خدمات اینترنت خوزستان

اختلالات دنباله دار شبکه ی مخابرات و تلفن همراه خوزستان و نارضایتی مردم

خورنا : محمدامین جمشیدی ( سر پرست حوزه ی خبری شهرستان اندیمشک ) – رشد و توسعه ی تکنولوژی و خدمات همراه و اینترنت از ویژگی های عصر جدید است که شرکت های مختلف در تمام کشورهای دنیا با توسعه و ارایه خدمات نوین سعی بر ربودن گوی رقابت از دیگر شرکت های فعال در این زمینه هستند .
متاسفانه استان خوزستان در این زمینه علی رغم ظرفیت و کاربران فراوان دارای محدودیت و مشکلات عدیده ای در این رابطه است و همین امر نارضایتی کاربران را به صورت گسترده به دنبال داشه است .

نارضایتی کاربران از کیفیت پایین خدمات

از ابتدای سال جاری مشکلات خطوط ارتباطی تلف های همراه اپراتورهای مختلف فعال تلفن ها همراه در سطح استان با اختلالات گسترده ای مواجه شده است که سبب کاهش سطح خدمات و رضایت مردمی گردیده است . محمد که از کاربران اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان معروف به مرکز خدمات ۲۰۲۰ است با گلایه و انتقاد شدید از وضعیت کنونی اینرنت و اختلالات فراوان این بخش می گوید در طول این چند ماه اخیر اختلالات شدید و دنباله دار این بخش امان ما را بردید ه است و بعید می دانم با ادامه ی این روند تمایل به ادامه ی اشتراک از شرکت مخابرات داشته باشم چرا که علی رغم پرداخت وجوه تعیین شده خدمات در خور شایسته به مشترکین ارایه نمیشود و همین امر ما رو با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است معقوله ای که نشان میدهد هنوز در تحقق شعار دولت الکترونیک با کاستی های زیادی در این زمینه به عنوان ابتدایی ترین زمینه جهت تحقق آن علی رغم زمان بسیار از آغاز این روند مواجه هستیم و شایسته است مسولین ذی صلاح به تبیین حقوق مشترکین تمایل و احتمام ورزند .

فرسودگی شبکه ی ارتباطی

همسو با گسترش خدمات تلفن همراه و اینترنت زیر ساخت ها و کیفیت خدمات نیز باید گسترش یابد چیزی که با روند کنونی فرسنگ ها فاصله دارد و بعضا شرکت های فعال این بخش را با مشکلات متعدد مواجه کرده است . این مشکلات به حدی است که به گفته ی یکی از مدیران شرکت های های فعال در عرصه ی خدمات اینترنتی استان خوزستان فرسودگی خطوط ارتباطی استان به نحوی است که کمتر شرکت فعال در عرصه ی ارتباط کشوری حاضر به فعالیت در این صنعت استان خوزستان است و بعضا توام با عدم همکاری ادارات مرتبط میشود که خود در کاهش ارایه خدمات و رضایت مردمی نقش بسزایی دارد و متاسفانه سبب گلایه ی شدید مردمی از ما شده است چیزی که بر خلاف واقع و توان ما بوده و میتوان گفت بخش عظمیی از این نارضایتی از دستان ما خارج است که امیدواریم با اصلاح روند کنونی و توجه مطلوب به توسعه و بهبود زیر ساخت های کنونی مسئولین محترم لبخند رضایت بر کاربران اینترنت را جاری سازند .

حرکت بر مسیر مدیریت نا صحیح

یکی دیگر از اموری که سبب گلایه ی کاربران این بخش گردیده است اعمال مدیریت سلیقه ای بدون توجه به حقوق کابران از جانب برخی شرکت های فعال استان است .
مجتبی که خود از کابران اینترنت استان است میگوید : نمیدانم علت این کاستی های اخیر اینترنت خوزستان چیست و چرا در کمترین مواقع نام مخابرات استان خوزستان در شرکت های برگزیده ارایه دهند ی خدمات اینترنت دیده نمیشود ؟ از مسئولین ادارات مرتبط می پرسم هدف شما از ارایه این خدمات سلیقه ای و لحظه ای در این بخش چیست ؟ آیا شما با حقوق مصرف کنده ی خدمات خود آشنا هستید ؟
وی افزود : متاسفانه در طول این ما های اخیر شاهد این هستیم که روزانه تعرفه ی خدمات اینترنت استان خوزستان دچار تعقییرات گسترده میشود یک روز ساعات نا محودود شبانه از لیست خدمات حذف میشود … روز دیگر سرویس های نا محدود … روز دیگر سرویس های محدود با قیمت دوبرار گذشته باز میگردند … روز دیگر ساعات نا محدود شبانه باز میگردند … روز دیگر دوباره سرویس های نامحدود کلا از لیست خدمات قابله رایه به مشترکین خانگی حذف می شود … وی ادامه داد : باور کنید روند کنونی کلافگی ما را به دنبال داشته است … اختلالات متعدد … عدم پاسخگویی مناسب … ارایه ی خدمات لحظه ای … کاهش سطح خدمات … کیفیت و سرعت پایین واقعا صبر و حوصله ی ما را با اختلالت بسیاری مواجه کرده است که امیدواریم با حسن نظر مسئولین ذی صلاح این بخش این روند نا صواب تصحیح گردد .

تبیین حقوق مصرف کننده لازمه توسعه ی خدمات

مشترک متناسب با پرداخت وجه سرویس خود علاقه دارد از خدمات مناسب و در خور شایسته ای بهره مند گردد معقوله که به یک رویای دست نیافتنی در استان خوزستان تبدیل شده است که مطمئنا اصلاح روند کنونی و توجه به مشکلات این بخش میتواند ظرفیت کنونی این خدمات را گسترش دهد و با رضایت مندی مشترکین در رونق بیشتر این بخش تاثیر گذار باشد معقوله ای که مورد تاکید فراوان صاحب نظران و فعالین این صنعت و تجارت است ولی متاسفانه مرود بی مهری مسئولین این بخش قرار گرفته است و کاربران اینترنت و شبکه ی همراه را در بخش های مختلف با محرومیت و اختلال و مصائب متعدد در بهر مندی از خدمات نوین این بخش مواجه کرده است که طبیعتا توجه مطلوب به این بخش میتواند در افزایش رضایت مندی مشترکین و توسعه ی خدمات مختلف در بخش های گوناگون ادرای و تجاری و فردی استان نقش و جایگاه متمایز از امروز داشته باشد و این امر بدون توجه به حقوق مشترکین و ظرفیت های کنونی و اصلاح مسیر ناصواب امروزه مقدور نیست و لازمه ان توجه شایسته به مشکلات و کاستی های کنونی است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • غلامعلی اصلاحی چراوضعیت اینترنت درسطح بندرماهشهر بسیارضعیف ونابسامان است دیگراینکه چرابهمراه صمرتحساب تلفن همراه شرح کامل انرااعلام نمیکنند