یک خوزستانی در کابینه ی دولت تدبیر و امید

انتصاب فریدون حسنوند به عنوان مدیر کل امور گازرسانی به شهرهای کم جمعیت و روستاهای کشور

خورنا : با حکم بیژن زنگنه وزیر نفت، مهندس فریدون حسنوند به عنوان مدیر امور گازرسانی به شهرهای کم جمعیت و روستاهای کشور منصوب شد.
به گزارش پایگاه پارس جنوب و وب سایت بوشهر نیوز فریدون حسنوند (زادهٔ ۱۳۴۴ در شهرستان اندیمشک استان خوزستان )، استاندار سابق استان بوشهر از شهریور ۱۳۹۱ تا آذر ۱۳۹۲ در کابینه دوم احمدی‌نژاد بود.

همچنین وی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اندیمشک در دورهٔ ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است که همت ، تلاش و دلسوزی وی در جایگاه نمایندگی باعث شد مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک سه دوره ۴ ساله با بالاترین رای فریدون حسنوند را به وکالت خود انتخاب نموده و رهسپار مجلس شورای اسلامی نمایند.

وی پیش انتصاب در این سمت به عنوان مشاور وزیر نفت در عرصه ی خدمت رسانی در دولت تدبیر و امید مشغول به خدمت رسانی بوده است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اندیمشکی باسلام جناب آقای حسنوند گزینه مناسبی بودن برای این مسوولیت و تبریک میگم به دولت تدبیر و امید که آقای حسنوند رو انتخاب کردند چون توانایی بالایی دارد و می تونست بعنوان وزیر در دولت فعالیت کند تبریک به آقای حسنوند و تبریک به دولت.
  • مهران الحق والانصاف وزیر محترم نفت با این انتصاب به جا نشان دادکه دولت تدبیر وامید نام شایسته ایی برای این دولت است تجربه وخلاقیت مدیریتی را به رخ همگان کشید که چنین فرد صادق، پرتلاش، کاردان وباتجربه واز همه مهمتر ولایتمدار را انتخاب کرد.انشاالله چون گذشته با تلاش مثال زدنی ات موفق باشی. لطفا مردم ولایتمدار شهید پرور اندیمشک منتظر وجود نازنینت در انتخابات مجلس هستند تا یار ویاورآقا ورییس جمهور محترم باشی.