اجرای ۱۲۹ پروژه عمرانی و شهری در اندیمشک

خورنا : فرماندار اندیمشک از اجرای ۱۲۹ پروژه عمرانی، زیر بنایی، آموزشی ،فرهنگی و شهری در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در سال جاری ۱۲۹ پروژه در این شهرستان اجرا خواهد شد اظهار کرد: برای انجام این پروژه‌ها که در زمینه‌های عمرانی، زیر بنایی، آموزشی و شهری قرار دارند ۲۳۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و با اجرای این پروژه‌ها رونق و شکوفایی شهرستان را در زمینه‌های مختلف شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با وجود اجرای این پروژه‌ها هنوز در برخی حوزه‌ها شاهد کمبود‌ها و کاستی‌هایی هستیم که امیدواریم با مساعدت استاندار خوزستان و مسئولان استانی این مشکلات نیز برطرف شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک اضافه کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری است که با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی برای منطقه و استان موجب کاهش آمار بیکاری در این منطقه نیز خواهد شد.

گودرزی با تشریح مشکلات شهرداری خاطرنشان کرد: حل مشکل شهرداری اندیمشک به تنهایی از عهده شهرستان خارج است و امیدواریم که با همکاری و مساعدت مسئولان هرچه سریع‌تر این مشکل را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات شهری از جمله وضعیت درمانی این شهر گفت: این شهرستان تنها دارای یک بیمارستان است که این بیمارستان با توجه به قرار داشتن اندیمشک در کنار کریدور شمال به جنوب و حجم بالای مراجعات به آن جوابگوی مردم نیست ضمن اینکه از نظر امکانات نیز دارای مشکلات بسیاری است که توجه جدی مسئولان استانی را می‌طلبد.

گودرزی در پایان متذکر شد: وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است همه باید در این راه با همدلی، همکاری و وحدت دست به دست هم داده و مشکلات مردم را که به حق ولی‌نعمتان ما هستند را برطرف نماییم و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.