۲۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های گردشگری اختصاص می یابد

خورنا : رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش اری ترین؛ کورش ایزدمهر گفت: این اعتبار از محل تملک دارایی‌ها و با مساعدت مدیرکل استان و پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: پروژه احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شهرک مدنی، پروژه منطقه نمونه گردشگری کرخه و احداث پارک فرهنگی تفریحی والفجر از جمله پروژه‌هایی است که در یک دوره زمانی مشخص، موانع و مشکلات آن‌ها بررسی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌ها برای احداث زیرساخت‌های گردشگری دهکدۀ گردشگری منگره در بخش الوار گرمسیری اختصاص یافته است.

ایزدمهر همچنین گفت: در این دهکده هدف گردشگری که در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای بخش الوار گرمسیری واقع است یک مجتمع گردشگری، فروشگاه، سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات خدماتی و رفاهی برای گردشگران ساخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با تصویب طرح‌های گردشگری و مساعدت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان روند ایجاد شغل در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان را شتاب بخشید.

رئیس اداره میراث فرهنگی اندیمشک در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها یک پتانسیل خوب گردشگری برای شهرستان و استان به شمار می‌آید گفت: در این طرح، رویکردهای اقامتی و تفریحی نیز دیده شده است که با اجرایی‌شدن آن‌ها می‌تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و باعث ایجاد اشتغال در منطقه نیز شود.