عضو شورای شهر لالی خبر داد

طرح استیضاح شهردار لالی از سوی اعضای جوان شورای شهر / برآورده نکردن انتظارات و اهداف شورا دلیل اصلی استیضاح

عضو شورای شهر لالی در گفت و گو با لالی نیوز از طرح استیضاح شهردار از سوی دو تن از اعضای جوان شورای شهر لالی به دلیل برآورده نشدن انتظارات و اهداف این شورا خبر داد .

به گزارش لالی نیوز برزو اسکندری در این گفت و گو ضمن اعلام این نکته که طرح استیضاح شهردار با امضای دو نفر از اعضای شورای شهر (برزو اسکندری و شاپور اباذری) به دست شهردار رسیده ،دلایل این استیضاح را برآورده نشدن انتظارات و اهداف شورای شهر از سوی شهردار عنوان کرد .

وی در ادامه اظهار داشت : در جلسه ای که در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد با حضور اعضای شورای شهر و شهردار برگزار می شود آقای شهردار باید در خصوص سوالات مطرح شده از سوی استیضاح کنندگان پاسخگو باشد.

این عضو شورای شهر در ادامه اظهار داشت : از آنجایی که مردم به ما رای داده اند تا از حق آنان دفاع کنیم ، دیگر تحمل کم کاری ، روزمرگی و بی عدالتی را نداریم چرا که ما نه تشنه پست و مقام بوده ایم و نه مال و منال ، و تنها برای خدمتگزاری به این مردم وارد میدان شده ایم .

گفتنی است استیضاح شهردار نیاز به ۳ رای از ۵ رای اعضای شورای شهر دارد که تاکنون تنها دو عضو این شورا یعنی برزو اسکندری و شاپور اباذری این استیضاح را امضا کرده اند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جوانان فهيم سربندر باسلام خبرها از شهر بندرامام حاكي از اين است كه شوراي اسلامي شهر درصدداستيضاح شهردار( گلمرادي ) به جهت عدم كفايت در اداره شهر مي باشد .از سايت خبري خورنا خواهشمنداست در صورت داشتن اخبار موثق اطلاع رساني فرمايد. باسپاس فراوان
  • ناشناس جوانان فهیم ٬ خوب قوطی پپسی واسه خودتون باز می کنید