مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد ؛

کمبود پایگاه‌های‌ امدادرسانی در جاده‌های‌ خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به نیاز این استان به حداقل ۱۸ پایگاه دیگر گفت: در باره تعداد پایگاه های امدادرسانی در خوزستان با استانداردها فاصله داریم.علی خدادادی اظهار کرد: پایگاه‌های جاده‌ای این جمعیت برای امداد رسانی به مجروحین جاده‌ای همواره فعال هستند.

وی افزود: هم اکنون با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان حجم تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کم است و معمولا در فصل زمستان حجم تردد جاده‌های استان افزایش چشمگیر پیدا می کنند.

خداددادی گفت: در دوره افزایش سفرها در جاده‌های خوزستان، جمعیت هلال احمر خوزستان تعداد نیروها و پایگاه های خود در سطح جاده ها را افزایش می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هم‌اکنون در استان ۲۲ پایگاه امداد رسانی داریم که این تعداد با استانداردهای امداد رسانی فاصله دارد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب برای امدادرسانی در جاده‌های خوزستان حداقل به ۱۸ پایگاه دیگر نیاز هست.

خدادادی اضافه کرد: در مناطق مرزی به‌ویژه دهلاویه، طلایه، فکه و شلمچه نیاز به ۴ پایگاه داریم و همچنین در جاده اندیمشک هم باید ۲ پایگاه دیگر ایجاد کنیم.

وی در مورد پوشش هوایی جاده‌های استان نیز گفت: بالگردهای این جمعیت آماده امدادرسانی هوایی به آسیب دیدگان جاده ای در استان هستند و اگر حادثه ی رخ داد این امکان وجود دارد که امداد رسانی هوایی انجام شود.