در گفتگو با خورنا؛

رئیس هیات فوتبال ماهشهر آخرین وضعیت فوتبال این شهرستان را تشریح کرد

منوچهر حیاتی در گفتگو با مهدی چاروسائی خبرنگار ورزشی خورنا در ماهشهر در خصوص اخرین وضعیت هیات فوتبال ماهشهر اظهار داشت: در سال ۹۳ اولین اقدام حساس و مهمی که هیات فوتبال انجام داده حمایت از تیم های فوتبال حاظر در لیگ های برتر استان و لیگ های کشوری میباشد و برای حضور پرقدرت انها و برطرف کردن نیاز های اولیه انها با هماهنگی و همکاری فرماندار محترم اقای قمر و اقای تهذیبی ریاست محترم سازمان ورزش و جوانان در شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: اگر این امر تحقق پیدا کند و نیاز های اولیه ی باشگاه ها برطرف شود باعث رشد و شکوفایی فوتبال ماهشهر و صعود تیم های فوتبال به لیگ های بالاتر میگردد و یکی دیگر از برنامه های مهم هیات فوتبال توجه ویژه به مدارس فوتبال در شهرستان ماهشهر می باشد که الان ماهشهر دارای ۵ مدرسه فوتبال میباشد که دوتای انها دارای مجوز هستند و سه مدرسه نیز مجوز ندارند.

وی اعلام داشت: چون نفس کار خوب میباشد از همه مدارس فوتبال حمایت میگردد . چون هدف این است اساس و کار پایه از همین مدارس فوتبال شروع کرد.

وی همچنین در خصوص تنها زمین چمن ماهشهر ورزشگاه شهدا اظهار داشت: زمین شهدا ۴۰ سال از عمر آن میگذرد اما با درایت هیات فوتبال هنوز شادابی خود را دارد.

حیاتی گفت: یک زمین جوابگوی این همه  استعداد در شهرستان نمی باشد. در صدد ساخت ورزشگاهی هستیم و اگر مسئولین محترم صنایع پتروشیمی همکاری یا همراهی با مسئولین شهری داشته باشند در اینده یک زمین دیگری خواهیم داشت که در روبروی هتل ایرانیان واقع میباشد.

رئیس هیات فوتبال ماهشهر در خصوص تیم شهرداری بندرماهشهر، نها تیم ماشهری حاضر در لیگ کشوری بیان داشت: هنوز هیچگونه مطلبی به طور رسمی به هیات اعلام نشده که شهرداری مجددا میخواهد به فعالیت خود ادامه دهد اما از شواهد مشخص است که میخواهند یک تلاشی انجام بدهند اما تلاش انها دارد دیر میشود و اگر بخواهند فعالیتی در لیگ کشور داشته باشند باید تمرین های خود را از حالا اغاز کنند.

وی گفت: تابه حال هیچگونه حرکتی صورت نگرفته و انتظار داریم مسئولین عزیز شورای شهر و شهرداری بتوانند با هماهنگی اعتباری به تیم فوتبال شهرداری اختصاص بدهند که بتوانند از جایگاه خود پیشرفت کند و به لیگ دو کشور صعود کند.

وی در رابطه با جام رمضان ماهشهر هم اظهار داشت: امسال بازیها از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند و شاید حضور ۲۳ بازیکن از لیگ برتر استان بودیم.

فرماندار اسبق ماهشهر گفت: امسال بازیها با حضور ۳۶ تیم در جام رمضان ماهشهر انجام شد و حضور یک بازیکن ملی پوش به نام فرهاد توکلی در این مسابقات که باعث افتخار میباشد، سطح مسابقات را بالا برد.

وی همچنین اظهار داشت: جام رمضان ماهشهر در دو منطقه دیگر جوانان در شهرک طالقانی که با حضور ۱۹ تیم و با قهرمانی تیم ازادی همراه بود و جام رمضان پیشکسوتان در شهرک چمران که با ۸ تیم برگزار گردیده است که با برنامه ریزی خوب و دقیق هیات فوتبال تمام این مسابقات برگزار گردیده است.

و در پایان صحبت های خود از توجه ویژه هیات فوتبال بر تیم های پایه و مدارس فوتبال که در اینده ازهمین مدارس فوتبال است که بازیکنان به لیگ های شهرستان و استان و کشور راه پیدا میکنند و در اخر از خبرگزاری خورنا به دلیل توجه به ورزش و انجام رسالت رسانه ای خود در زمینه ورزش تشکر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا دراول از زحمات اقای حیاتی تشکر میکنم واز خورنا یه خواهش دارم لطفا همینطور به فعالیت های خبر ورزشی خودتون ادامه بدهید و خبر ها گذارش های ورزشی خودتون رو قطع نکنیدمرسی
  • ناشناس سلام برحاج منوچهرحیاتی خواستم بدونم بندرلمام امسال هیچ مسابقه ای برگزارنکرده بود؟؟؟
  • ماهشهر ی. واقعا خجالت داره با این همه پتروشیمی یه استادیوم در حد واندازه شهر نداریم ولی خدایش یکی نیست به آقای حیاتی بگه استادیوم روبروی هتل ایرانیان رو سه سال پیش در صورتی که فرماندار شهر یعنی نفر اول شهر بودی رو خودت کلنگ زدی هنوز هیچ پیشرفتی نداشته اون موقع باید از پتروشیمی ها کمک میگرفتی حالا که دیگه فرماندار شهر نیستی به نظرت دیگه کاری میتونی انجام بدی. واقعا دیگه نمیدونم چه بگم مردم خودشون قضاوت کنند.
  • ناشناس اصلا تمام مسولین اینطوری هستندوقتی ازکاربرکنارمیشن اون موقع میگن ما فلان کارروباید بکنیم این هم ایشون بخاطرکارتبلیغاتی خودش میکنه
  • ناشناس اقای حیاتی خواهش میکنیم یه ورزشگاه برای شهر بزنید عمل کنید به حرفتون جناب اقای علی چاروسایی سردبیر محترم خورنا به فکر تیم بسکتبال صنایع باشید چون چشم همه جوانان شهر به این تیم شما که خبر نگارتونم بسکتبالی یه فکری بکنید.واقعا همه ی مردم این تیم رو دوست دارن
  • ماهشهری ما نفهمیدیم خوبه تا الان نماینده هامون بوعده ای ازفرماندارهامون ومی شهرستان بودن تا کی میخوان فقط وعده ووعید بدن الان هم نزدیک انتخاباته شروع کردن به کارتبلیغاتی ،خدایش آقای حیاتی دردوره بخش داربودن بندرامام وفرمانداربودن ماهشهر چه کارمثبتی برای این دوشهرکردید
  • ماهشهری اقا حیاتی خواهش میکنم به فکرزمین باشیدحتما .جناب اقای علی چاروسایی سردبیر محترم خورنا لطفابه فکر تیم بسکتبال صنایع باشید چون همه ی مردم این تیم رو دوست دارن واز اخرین اخبار این تیم مردم رو با خبر کنید اقای مهدی چاروسایی خبر نگار محترم خورنا خودتون که بسکتبالی هستید یه فکری بکنید لطفا چون دار دیر میشه
  • شهروند سلام آقای حیاتی نزدیک انتخابات هستش چشم یادمون هست به شما یا حیات مقدم رای بدیم خخخخخخخخخ
  • بی نام اقای سلام چرا ادمای کلاه برداری مث محمد سیابی که الان پول چندماه خورده نمیده لطفا چنین مربیای باعث نگ هیات فوتبال هستن