توسعه و بهبود رابط کاربری خورنا؛

ورژن جدید نسخه موبایل خورنا رونمایی شد +تصاویر و شرح

خورنا ورژن جدید نسخه موبایل خورنا رونمایی شد.

در این ورژن تغییرات بسزایی در خصوص بهبود رابط کاربری جهت سهولت در استفاده ایجاد شد که از این جمله میتوان به رنگ بندی، دسته بندی اخبار بر اساس شهرستانها، ورزشی، مهمترین عناوین، ایران و جهان، خوزستان و همچنین دسته بندی “همه عناوین” جهت مطالعه تمامی خبرهای جدید در تمامی بخش ها، اشاره کرد.

Screenshot_2014-07-30-16-18-23

همچنین کابران میتوانند عبارت یا جمله مورد نظر خود را در بخش جستجوی نسخه موبایل تایپ و با فشردن کلید “جستجو” کلمه مورد نظر خود را در اخبار سایت جست و جو کنند.

از دیگر امکانات ورژن جدید نسخه موبایل خورنا میتوان به امکان انتخاب دسته بندی شهرستانها اشاره کرد، به طوری که هر کاربر میتواند شهرستان مورد نظر خود را انتخاب و با فشردن دکمه “ok”، اخبار شهرستان مورد نظر خود را مشاهده کند.

Screenshot_2014-07-30-16-18-34در بخش دسته بندی شهرستان ها، کلیه شهرستانهای استان خوزستان بر اساس حروف الفبا لیست شده اند.

khoornaهمچنین کابران میتوانند با فشردن دکمه “نسخه اصلی سایت”، نسخه گرافیکی و اصلی سایت را بدون هیچ مشکلی مشاهده کنند. پیشنهاد میشود برای مشاهده کامل و بدون اشکال نسخه اصلی سایت در گوشی های تلفن همراه، حتما از مرورگرهای پیشرفته مانند گوگل کروم، دلفین و… استفاده کنند.

معمولا مشاهده میشود مرورگرهای پیش فرض گوشی های همراه توانایی بازگذاری نسخه اصلی سایت را به خوبی دارا نمیباشند.