راهزنان جنوب کشور نقره داغ شدند

سردار حيدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين‌باره گفت: به دنبال اعلام وقوع چند مورد سرقت مسلحانه از خودروهاي عبوري در جاده‌هاي جنوبي استان فارس و شمال استان بوشهر، ماموران پليس تحقيقات خود براي شناسايي و دستگيري اين افراد را آغاز کرده و در ادامه آن متوجه فعاليت شرور فراري‌ شدند که اقدام به تشکيل اين باند کرده بود.

وي با بيان اينکه ماموران اقدامات خود براي شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند را آغاز کرده‌اند، گفت: سرانجام ردي از اين افراد در حالي‌که اقدام به سرقت يک دستگاه سواري پرادو کرده بودند به دست آمده و ماموران در تعقيب و گريز متوجه شدند که سارقان به شهرستان دشتي رفته و در آنجا نيز اقدام به سرقت مسلحانه يک دستگاه پرايد کرده‌اند که پس از آن عمليات براي دستگيري اين افراد آغاز شد.

رييس پليس بوشهر با اشاره به اجراي طرح مهار در جاده‌هاي اطراف محل اين سارقان گفت: با هماهنگي قرارگاه مبارزه با سرقت طرح مهار اجرا شده و ماموران در مسير حرکت سارقان قرار گرفتند که در يکي از اين مسيرها خودروي اين افراد مجددا رويت شده اما آنان بدون توجه به دستور ايست پليس اقدام به فرار کردند.

عباس‌زاده با بيان اينکه در جريان درگيري ميان اعضاي اين باند و ماموران يکي از سارقان به شدت مجروح شده و سه تن ديگر دستگير شدند گفت: در بازرسي از اين افراد مقاديري کالاي سرقتي نيز کشف و ضبط شد.

وي با بيان اينکه در مجموع چهار خودروي سرقتي و دو خودروي متعلق به سارقان از اين افراد کشف شد، گفت: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شدند.