نماینده ماهشهر خبر داد:

دولت برنامه‌ای برای بازسازی جاده بندر ماهشهر به رامشیر ندارد

خورنا نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای رفع مشکلات جاده ماهشهر به رامشیر خبر داد.

حبیب آقاجری اظهار کرد: اقدامات خوبی برای بازسازی جاده‌های بین شهری در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان انجام شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات رفت و آمد در حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از مسیر‌ها جاده بندر ماهشهر به رامشیر است که برای بازسازی آن تا کنون هیچ اقدامی انجام نشد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت برنامه‌ای برای بازسازی جاده بندر ماهشهر به رامشیر ندارد و انجام این کار را در اقدامات خود قرار نداده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این برنامه‌ای برای برای بازسازی جاده بندر ماهشهر به رامشیر وجود ندارد، بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستم تا در سال‌های آینده کار بازسازی این مسیر شروع شود و در برنامه‌های دولت قرار گیرد.

آقاجری اضافه کرد: با توجه به اینکه جاده بندر ماهشهر به رامشیر از جاده‌های پر حادثه در استان خوزستان است باید تلاش کنیم تا مشکلات آن برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید تمام مسیر جاده بندر ماهشهر به رامشیر به اتوبان تبدیل شود تا دیگر شاهد حوادثی ناگوار در این محور پر رفت و آمد نباشیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کل فاصله بندر ماهشهر به رامشیر ۴۵ کیلومتر است که حدود ۵ کیلومتر آن از ماهشهر تا سه راهی امیدیه به اتوبان تبدیل شده ولی بقیه محور، جاده دوطرفه است.

وی یادآور شد: در این محور، مسیر از سه راهی امیدیه تا شهر رامشیر که ۴۰ کیلومتر است نیاز به بازسازی دارد که باید برای رفع مشکل آن تلاش کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند باسلام خدمت برادرگرامی حاج حبیب آقاجری ضمن تشکروقدردانی اززحمات جنابعالی و پیگیری این جاده به استحضارمی رسانیم انشالله درسال آینده کاندیدهای محترمی که بعنوان نماینده مشخص می شود این موضوع رو پیگیری می کند شما دبگه خسته شدید تشریف ببرید منزل استراحت بکنید
  • شهروندبندرامام خمینی آقای آقاجاری سال دبگه شما کارهای زیادی دارید درکنارنماینده جدید درصورتی که شما روقبول بکند تمام توان خود را برای شهرستان نشدن بندرامام انجام بدهید
  • ناشناس آقای نماینده کار را به فرماندار رامشیر ارجاع بده سه سوته فقط سه سوت ها یه نامه میزنه مسئله حله . والا به خدا باور کنید
  • شهروندبندرامام خمینی بازهم موقع انتخابات نزدیک شد نماینده ما یادش افتاد کاردردست اقدام زیاد هست من نمیدونم چراباید همیشه اینطوری باشه حالا بزارسری بعد ببینیم کی دوباره میادنماینده میشه ما که ازاین هیچ چیزندیدیم
  • ناشناس نماینده ما هیچ کاری نکند ولی همینیه که نمیذاره بندرامام شهرستان بشه یک دنیا ارزش داره
  • معین درود بر حاج حبیب, حاجی قولهای که راجع به بیمارستان معرفی دادید فراموش نشه/ انشاا... در اولویت قرار بدید. خودتون که از نزدیک وضع بسیار بد امکانات رفاهی و درمانی اونجا رو دیدید. خدا پشت و پناهت