سمیه تا سالها عید فطر را خواهد دید

سميه زارعي زن جوان و ۲۵ ساله ساکن شفت از توابع رشت پنج سال پيش و در حالي که تنها يک سال از ازدواجش مي‌گذشت در يک درگيري ناخواسته همسر خود را به قتل رساند. پس از آن، طبق حکم دادگاه اين زن جوان به قصاص محکوم شد و از آن زمان تا کنون در زندان است تا حکمش اجرا شود.

اما اعضاي مجمع خيرين جوادالائمه توانستند با رضايت اولياي دم، به شرط پرداخت ۸۰ ميليون تومان ديه، او را نجات دهند. قرار بود که قبل از ماه رمضان اين مبلغ پرداخت شود اما خانواده او نتوانستند مبلغ ديه را فراهم کنند و تنها توانستند ۳۰ ميليون تومان به خانواده اولياي دم بدهند. حالا او تا پايان ماه رمضان بيشتر فرصت پرداخت ديه را ندارد.

خانواده سميه براي پيگيري پرونده‌اش در 5 سال گذشته مجبور شدند بر اندک وسايل زندگي‌شان هم چوب حراج بزنند تا همچنان روزنه‌هاي اميد براي زنده ماندن دخترشان را حفظ کنند. خواهر سميه که دو سال از او بزرگ‌تر است، در سه ماه گذشته برنج‌کاري کار کرده تا بتواند کمک‌خرج خانواده‌اش باشد.

عطا عطايي عضو انجمن خيريه جوادالائمه در اين‌باره گفت: شماره حساب 0108872095002 سيبا نزد بانک ملي شهرستان شفت متعلق به مجمع خيرين جواد الائمه براي کمک‌هاي مردمي در نظر گرفته شده است.
و حال اخبر امروز…..

دست مريزاد به همه خادمان اهل بيت، همه مردان و زنان مسلمان و همنوع ايران زمين که در حمايتي عظيم به کمک “سميه زارعي” شتافتند تا عيد فطر امسال عيد خلوص نيت بندگان راستين خدا شود. در خالص‌ترين حرکت انساني، چه خوب خواهد بود که ياد بگيريم کمک برسانيم به همه سميه‌هايي که در رنج و درد و گرفتارهاي دنيايي اسيرند.

و يادمان نرود که هنوز هستند امثال سميه زارعي‌هايي که از رنج بيماري رنجورند و نيازمند ياري. سميه هايي که از رنج فقر دلنگران آينده نامعلوم هستند و نيازمند ياريگر. سميه‌هايي که مي‌توانند با دستان پرمهر همه آنان که موجبات کاهش رنج سميه زارعي شدند، شاد شوند و به زندگي اميدوار و آينده ايران اسلامي با همدلي خيرين و بزرگواران کمک رسان به جامعه‌اي عاري از هر درد و رنجي تبديل شو