مراجعه روزانه ۱۸۰۰ بیمار به بیمارستان امام علی اندیمشک و کمبود پزشک / نبود زمین با کاربری درمانی

خورنا : دکتر احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در جلسه شورای اداری با اعتراض به برخی از مشکلات که گریبان این شهر را گرفته گفت: یکی از مشکلات ما نبود زمین با کاربری درمانی است .

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری گفت:بسیاری از زمین هایی که کاربری درمانی داشته اند از سوی شهرداری اندیمشک به افراد حقیقی واگذار شده و ساخت و ساز نیز در آن ها صورت گرفته است.

دکترˈاحمد مجیدیˈ در این نشست افزود:در کوی ولایت اندیمشک زمین های با کاربری درمانی به افراد حقیقی واگذار شده و اکنون در این منطقه که فاقد مرکز درمانی است حتی یک وجب زمین برای ساخت مرکز درمانی وجود ندارد.

وی افزود: ۱۰هزار متر مربع زمین نیز با کاربری درمانی به صورت غیر قانونی در مجاورت ورزشگاه سروندی اندیمشک به افراد حقیقی واگذار شده است.

دکترمجیدی گفت: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند نسبت به حل این مشکلات و برخورد با متخلفان اقدام کند.

وی با اشاره به کمبود تخت های بیمارستانی در اندیمشک افزود: اندیمشک تنها یک مرکز بیمارستانی دارد که تجهیزات و امکانات آن برای ۱۲۰ تخت تعریف شده و پاسخ گوی جمعیت این شهرستان نیست.

مجیدی با انتقاد از کمبود پزشک گفت: روزانه حدود یک هزار و ۸۰۰ بیمار به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک مراجعه می کنند که خدمات رسانی به این بیماران به دلیل کمبود پزشک عمومی به سختی انجام می شود.

وی در خاتمه از احداث سه خانه بهداشت در دوکوهه، انارکی و قلعه رزه خبر داد و گفت: احداث این خانه های بهداشت بدونه هماهنگی مرکز بهداشت اندیمشک به پیمانکاران غیر بومی واگذار شده که جای انتقاد جدی دارد.