رئیس هیات والیبال ماهشهر در گتفگو با خورنا خبر داد:

از راه اندازی رشته والیبال ساحلی در ماهشهر تا سوق دادن جوانان به والیبال و تشکیل آکادمی والیبال

خورنا مهدی چاروسائی – خبرنگار ورزشی خورنا:

* گفتگوی خورنا با سید محمود هاشمی، رئیس هیات والیبال شهرستان ماهشهر: آقای هاشمی تشکر ویژه از شما داریم که وقتتون رو در اختیار پایگاه خبری خورنا قرار دادید تا آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به هیات والیبال ماهشهر را از طریق این خبر گذاری به مردم اطلاع بدهید.

* آقای هاشمی از شما میخواهیم خودتون رو بطور کامل برای ما معرفی کنید و بیوگرافی ورزشی خودتون رو هم به ما بگید؟

سید محمود هاشمی فرد لیسانس مدیریت صنعتی؛ سرپرست امور ورزشی پتروشیمی مارون، بنده ورزش رو از سال دوم راهنمایی در رشته وزنه برداری شروع کردم که طی ۲ سال در شهرستان نیز مقام کسب نموده و پس از آن حدود ۱۲ سال رزمی در رشته کونگ فو تو آ مشغول فعالیت بوده که مقامات استانی نیز در کارنامه اینجانب وجود دارد.

از سال ۱۳۷۰ نیز در مدارس و شهرستان فعالیت داشته ام و پس از آن نیز در دانشکده افسری نیز در ورزش والیبال فعالیت داشته ام و در نهایت در پتروشیمی مارون بالغ بر ۶ سال بوده که رشته والیبال را پایه گزاری و در سطح کارکنان شهرستان استانی و اداره مقامات اول تا سوم را نیز کسب نموده و در سال ۱۳۸۹ نیز زیر گرده دسته یک کشور تیم والیبال داشته ایم . عناوین قهرمانی ۳ دوره شهرستان و استان نیز در پرونده بنده موجود است.

* آقای هاشمی هدف و برنامتون از اومدن به والیبال ماهشهر و قبول ریاست هیات والیبال ماهشهر پی بود ؟

با توجه به مذاکرات انجام گرفته هیات استان با اینجانب در خصوص قبول نمودن ریاست هیات والیبال و برنامه های اجرایی پتروشیمی ، درون رشته والیبال اینجانب پذیرفتم که بعنوان خادم همه ورزشکاران در رشته های مختلف و از جمله رشته والیبال باشم که واقعا در این منطقه دارای پتانسیل بسیار خوبی در آقایان و بانوان وجود دارد.

از اهداف دیگر راه اندازی رشته والیبال ساحلی و میزبانی مسابقات مختلف در شهرستان خواهیم بود. انشاالله با توجه به مذاکرات انجام گرفته در سال ۹۳ شهرستان بندر ماهشهر با حمایت و سرپرستی پتروشیمی مارون دارای ۲ تیم دسته یک کشور در رده بزرگسالان آقایان و بانوان خواهد بود که دارای بازتاب بسیار مطلوبی در منطقه می باشد.

هدف اصلی اینجانب سوق دادن دیدگاه مسئولین محترم دولتی و شرکتی و شهری با امر خطیر ورزش و جذب نیروی مستعد جوان و نونهالان به امر ورزشی و رشته محیج و مفرح والیبال می باشد.

* آقای هاشمی کارها و برنامه هایی که هیات والیبال ماهشهر در سال ۹۳ تا الان انجام داده و برنامه هایی را که برای آینده دارد برای ما بطور کامل بگید؟

هیات والیبال دارای تقویم سالیانه بوده که برنامه ها مصوب شده در زمان قابل اجرا خواهد بود در شیش ماهه دوم سال ۹۲ دارای عملکرد مناسب بوده ایم که برگزاری مسابقات مختلف داخلی؛ اردوی تفریحی ورزشی یک روزه؛ همایش های ورزشی؛ میزبانی مسابقات مختلف در رده ی بانوان و آقایان بوده ایم که هیات استان را دارای دیدی بسیار مثبت به منطقه ی ماهشهر نموده ایم.

در سال ۹۳ تا کنون سه برنامه ی عمده داشته ایم اعزام تیم پتروشیمی مارون در رده ی بانوان مسابقات چهار جانبه ای استان بوده که قهرمانی را شامل شد میزبانی مسابقات والیبال جوانان بانوان استان بوده که شیش تیم بوده و با توجه به هزینه ها و برنامه های سخت و پیگیر هیات بانوان به خوبی به سرانجام رسیده که خوشبختانه هشت نفر از تیم هیات والیبال ماهشهر جهت تیم اعزامی به کشور انتخاب و هیات والیبال ماهشهر نیز قهرمان شد که جا دارد از زحمات بسیار زیاد نائب رئیس هیات والیبال سرکار خانم کفایت عساکره – خانم سیستانی سرپرست کمیته داوران و سرکار خانم راضیه عبدالهی سرپرست مسابقات کمال قدر دانی را داشته باشم

از دیگر برنامه ها در سال ۹۳ میزبانی اردوی جوانان استان جهت ازام به مسابقات کشوری در شهرک بعثت با همایت پتروشیمی بندر امام بوده ایم که ۴۲ نفر ورزشکار حضور داشته اند که اینجانب به عنوان سرپرست تیم جوانان استان آقای حبیب عبید زاده سرمربی تیم جوانان انتخاب شدیم.

جا دارد از زحمات و همکاری برادر سیاه پور رئیس امور ورزش پتروشیمی بندر امام نیز کمال تشکر را داشته باشم، برنامه های دیگر میزبانی مسابقات والیبال استان جام رمضان آقایان(پتروشیمی مارون) و میزبانی مسابقات منطقه در رده بانوان پتروشیمی مارون میباشیم. برنامه ی کلی و هدف اصلی راه یابی دو تیم بانوان و آقایان در رده ی دسته یک کشور می باشد.

* آقای هاشمی آیا هدف و برنامه ای رو برای جوانان بی بضاعت علاقه مند به والیبال در شهرستان ماهشهر را دارید ؟

هدف اصلی هیات سلامت جوانان ماهشهر و سوق دادن آنان به رشته ی والیبال میباشد که در حال حاضر تنها حامی والیبال این شهرستان پتروشیمی مارون بوده که سالن را در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داده است و هدف از این کار تشکیل آکادمی والیبال جهت نوجوانان و جوانان بوده که انشاالله در سال ۹۳ در هر تیمی در استان داشته باشیم از خود فرزندان ماهشهر.

* در آخر هر مطلبی دارید بفرمایید ؟

در پایان خواهشی که دارم از مسئولان محترم شرکت بوده که تنها حامی مالی ورزشکاران می باشد قدرت استفاده نیروهای جوان از امکانات ورزشی شرکت ها را مهیا سازند و هم چنین حمایت همه جانبه مسئولین محترم را در این خصوص و اعزام ونگهداری و پایه گذاری بسیج تیم ها را شامل می شود که بتوانیم شهری سالم داشته باشیم.

در پایان صمیمانه از همه ی مسئولین محترم که این بنده حقیر را در اجرای برنامه ها حمایت می کنند از جمله مسئولین محترم شرکت پتروشیمی مارون مدیر عامل محترم جناب آقای شریف موسوی ، رئیس محترم امور اداری آقای هیبت زاده و رئیس محترم خدمات اداری آقای عبدالهی و اعزای محترم کمیته ورزش آن شرکت صمیمانه قدر دانی می کنم .

از آقای تهذیبی تشکر ویژه دارم که واقعا حامی همه جانبه اینجانب بوده و با پیگیری های مستمر و دلسوز باعث دلگرمی و ادامه فعالیت اینجانب شده و دارای دیدگاه های مدیریت ورزشی بسیار خوبی بوده که اینشاالله با درایت ایشان درایت ایشان به درجات بالای ورزشی در شهرستان خواهیم رسید

در نهایت از تمام اعضای هیات والیبال ماهشهر که دلسوزانه بدون هیچ چشم داشتی در اجرا و برگزاری مسابقات مختلف بنده را یاری نموده کمال قدر دانی را دارم. از جمله دبیر هیات والیبال آقای رضا عباسی، نائب رئیس هیات سرکار خانم کفایت عساکره، سرپرست کمیته مربیان آقایان حبیب عویرزاده، سرپرست کمیته داوران آقای محمود دیبیان، سرپرست کمیته استعداد یابی آقای عباسط فتاحی، سرپرست کمیته والیبال ساحلی رضا اهدایی، سرپرست کمیته داوران بانوان اکرم سیستانی، سرپرست کمیته استعداد یابی راضیه عبدالهی و سرپرست کمیته مربیان استعداد یابی خانم ساطانی و دیگر دوستانی که ممکن است فراموش کرده باشم.

وی در پایان گفت: از همه دوستان تقاضای عاجزانه دارم که این بنده حقیر را حلال نموده چرا که فقط با عشق و علاقه در کنار همدیگر فعالیت میکنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانم رضایی مرسی جناب اقای هاشمی از زحماتتون در رشته والیبال در ماهشهر که باعث ایجاد علاقه در بین جوانان شده اید وتشکر ویژه از اقای چاروسایی وخبر گزاری خورنا به خاطر اینکه در رابطه با والیبال هم مطلب نوشتند مرسی
  • محمدی مرسی اقای هاشمی از زحماتتون وتشکر خورنا
  • خانم رضایی اقا هاشمی واقعا خسته نباشید وممنون از همه کارهایتان ومرسی اقا چاروسایی خبر نگار محترم خورنا که از والیبال هم مطلب نوشتید مرسی
  • مریم باتشکرازاقای هاشمی جاداره تشکرویژه ای ازخانم کفایت عساکره بشه واقعابراوالیبال بانوان زحمت کشیده برای مسابقات جوانان استانماشاهدزحمات ایشان بودیم
  • ماهشهر خدا قوت جناب هاشمی...كاش بقيه مسئولين ماهشهر هم بفكر ورزش ماهشهر باشند